Nekad olle faldt | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle faldt

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198796393615/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Fäldt

Vad är ditt discord namn? olle faldt#3659

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Johan Persson och är 35 år.Han är uppväxt i en stor stad i en lägenhet med sina 2 bröder och sin syrra och hans mamma och pappa men han har alltid haft en kort stubin och kan bli ganska rastlös när han inte har något att göra .efter som han hade kort stubin så bråkade han och hans bröder ganska mycket men när dom blev äldre växte det ifrån och nu så är det jätte bra vänner. När han var liten så så gillade han att spela fotboll och vara med sin familj och vara med vänner. Hans pappa jobbade som polis och hans morbror jobbade som sjukvårdare och hans mål var att gå i deras spår.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kan göra roliga samt bra scenarios för både mig och andra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är alltid många folk inne och har hört att det är bra rp på den och jag som gillar rp tänkte att den var perfekt för mig.

Hur hittade du Unive? har sätt streamers spela på den samt min vän är staff på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utvecklas rp mässigt och bli bättre

Vad har du som mål att uppnå på Unive? skulle vilja gå med i ett mc gäng eller bli polis eller sjukvårdare

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka