Nekad olle extra | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle extra

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199058286700/

Ditt Hex-ID: S11000014172786cS

Vad är din discord tagg? levis610

Vem var det som bannade dig? Hen som bannade mig var Socialbidrag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_2292.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffen Socialbidrag valde och banna mig för jag sa n ordet i sällen och det är helt oakseptabelt att göra det men var inte meningen att säga det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände i det här senariet var att jag vart gripen pg fort körninegn och sedan kom vi till sellen och dom ställde massa frågor ochd et och det sedan häll jag ppå med min skärm samtidigt och då råka jag gö så den var röd såg ingen och då slangk det ut ett viss ord man inte fp säga och då höll jag på n ochg att man hörde mig ut i unive och dp hörde dom ordet och fick det ppå klipp jag är ledsen och beromusäkt det ör ett ord som är kränkade och som man inte ska ta sig akt och säga så jag berom uskäkt för det är något man inte ska säga till någon

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel det står jag för mewn tycker också att jag har gett seurven en del och är omtyckt men som sagt gjirde jag fle men jag skulle villa fåp en till skans och komam tillbaka in i unive och forsätta med mina karaktär, men som sagt så be rjag så hemsltmycket om uskäkt för var inte meningen att uttrcykamig så för trodde inte jag prtade in i spelet med men gjord det alla miniskor är lika mycket värde dte står jag för till 100%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivcit bannad för något slagas mål som gått övertsy men inget mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag jag hde kunna skita och säga det och hållt det för mig själv i stället men men man kan inte spela tillcka i tiden som är lite stynd och jag hde kunna haft fullt fo,us på senruet men höll på¨med skärmen som var dumt och då slank det ordet ut från min mun som intre var bra allat men ber ousäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? att hålla koll på ,när jag pratar in game och vilka ord som slinkart ut ur min mun hoppas att vi syns ingame igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag förstår det!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka