Nekad olle extra | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle extra

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199058286700/

Ditt Hex-ID: 11000014172786c

Vad är din discord tagg? levis610

Vem var det som bannade dig? jag vart bannad av Constructorr

Bild på banmeddelande: IMG_2085.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffen bannade mig för vdäming men det var inte som det såg du

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle köpa den bil at en kille vi möttes vid garget vid torget där jag skulle köpa hans bmw men då kommer någon kille som har på sig skinnet man har när man kommer in på unive då så går man frma till oss börja vara otrevlig och slå på min och hans bil båda våra bilar på på för jag skulle prov köra hans innan jag skulle köpa den då springer kille fram och tar bilen och kör på mig och säljaren och kör in i min bil med så då blir jag och säljaren uppröd och hoppar in i min bil och kör efgter han köra in i mig vid felera tillfällen jag pittar han och han springer ut då har han tagit 10 tusen och massa mer saker från säljarens bil då springer han mot stripp stället vet inte vad det heter han spenger där jag kör efterr han och på han då vi skulle ta tillbaka sakern han tagit då jag kör på en lote flör hårt men han hde kör över oss innen felera gången så det är hela historina inna jag blev banna och av med min medlsens roll

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig och en ike felaktig bann för jag körde på han för att han hadde tagit saker av säljer till bilen då sa han att jag skulle knuffa han lite med bilen jag körde lite för fort så jag kör in i han för att säljaren ska få sina saker då så när jag kört på han så tar han en hellikopter och kör i väg

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej bara bannade 1 timme typ för jag sa vissa saker man inte fick säga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat kallat dit en staff skulle göra det men då körd han på mig och säljaren såd et är endel att jag inte tillkallde staff

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska lyssna på andra att jag ska tänka på saken inna jag gö det tex att vedeam en person

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka