Nekad olle extra | Ban Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle extra

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199058286700/

Ditt Hex-ID: S11000014172786cS

Vad är din discord tagg? levis610

Vem var det som bannade dig? Hen som bannade mig var Socialbidrag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_2292.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde och banna mig för jag sa n ordet och det är absolut inte okej, och har full förståelse att han behövde banna mig för han hade boddy kame på det så kan inte säga att jag inte sa det säger inte emot det det,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det som hände från början var jag vart gripen för fortkörnig och vart skade åkt in på sjukhuet sedan kom ett par pliser som inte visst vad jag hade åkt dit för vi åkte till plis staitnen ochj var där sedan där efter tog dom mig till en sell och frågde lite dom va rikgitg seg men sådant man få ta i ett rp tycker jag, men under det är seneriet i sellen så fuckade min skärm den stängdes av flera gånger och bytte färg och då håller jag in n som ajg trycker på för att kunna prata och då samyigt frågar dom en sak och jag hålelr på med skärmewn och vissa säger kille/men kan ite hålla på med 2 saker samtiogt ochd et kan jag faktigts hålla med om och då slinker ett ord som är dåligt och som det ör noll tolerasns av på hela five em och som jag fattar men då slinker det ordet ut och ena polisen hör det och jag flräsker rp mig bort det och skriver till han på mailen och det men om han hade ett kipp som han hade så går inte det att göra n¨got en att överklag som jag gö nu och är ledsen för det hör,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I detta fall var det mitt egna fel och jags står för det att jag råkade säga det men står inte för själva ordet om ni fattar men jag erkänner det. men skulle gärna komma tillbaka till unive för är den bästa svenska fiwe em serven tycker jag med högst rp och med folk alla är trevlig känner många många känner min karaktär och är lite känd både hos polisen och vanliga medborgare så är riktig bra server och kul att spela på, men säger inet bara det för att muta att jag ska komma tillbaka ni bestämmer helt om jag är värd att komma tillbaka men ändå gjort bra saker söta med donation och det med

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. någon tidigare banna är väl att jag kört lite dåligt och då blivit bannad att jag kört för fort en 80 is stan lite sådana små saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunna fomuser tills seminariet var klart sedan fixar skärmen det jag ångrar mest att jag inte gjord det för finns inte så mycket och göra nu under helgen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig attt finns inget utan unive och att man ska ta vara på tiden nör man inte ärt bannad och på hur man bettsig och vad man säger är väll det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag förstår det!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka