Accepterad Olle Esplund | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olle Esplund

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198248881476/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Esplund

Vad är ditt discord namn? Peasant#0614

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär gillar bilar och allt med motorer, Han har levt med min farmor och farfar ett tag efter mina föräldrar dog i en bil olycka. Olle bestämde sig för att starta ett nytt liv i staden. Olle farmor och farfar levde ute på landet och hade inte så mycket och inte så mycket vänner. Men dom två vännerna han hade flyttade in i staden och då fick han säga hej då till farmor och farfar och följa med. Olle flyttade in för en vecka sedan men har inget jobb än. Han vill nu börja med livet och få hjälp från sina två kompisar i starten. Men han är lite ledsen efter behövt flytta hemifrån. Olle behöver ett jobb och ett sätt att kunna leva i staden och vet att staden är perfekt för just Olle. Hans farmor och farfar dog tyvärr två dagar sedan och Olle hamnade tyvärr i deppration, men det blev lite lättare efter hans vän hjälpte Olle i hans situation. Olle älskar att jobba med bilar och har länge gjort det. men han har inte riktigt fått välja vad han skulle bli när han var yngre för hans föräldrar tyckte inte att han skulle få välja, så man kan säga att Olle har haft en dålig uppväxt. min karaktär vill även har många bra bilar och skaffa tjej och kanske barn. efter han har kollat runt lite i Unive staden så märkte han att han älskade jobbet Mekonomen, så det enda han vill är att jobba där och tjäna lite pengar men han tycker inte bara att pengar är viktigt för han vill även kunna ha kul på sitt jobb och han vet att det är bra anställda på mekonomen eftersom han har börjat lära känna lite folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill nå bra rp på servern, jag vill även ge andra ett välkomnande till dom som är nya så man kan göra så att dom får en bra rp nivå. Jag vill sprida servern så att det blir fler som spelar på den. jag tycker det är bra support och även staffs. man vill spela mer för ju bättre rp det är desto mer vill man spela. och om man bannar dom som inte kan rpa eller vill förstöra för servern så blir det bättre rp. jag vill även skapa roliga scenarion på servern som man kan tänka på irl. och kanske lära känna sin irl kompis karaktär. det hade varit jättekul om man hade blivit White listad

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill nå en så hög rp nivå som möjligt och skaffa ett roligt jobb som man kan göra det man brinner för. och även skaffa ett bra hus som man kan leva i och skaffa bil, det tar ett tag men det är något man ha som ett mål på Unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska tänka på att det ska vara roligt för all inte bara att du själv ska vinna alla scenarion

Hur hittade du Unive? genom en streamer som heter cosmo_bt på twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka