Accepterad Olle. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle

Icke Medlem
Meddelanden
668
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198400252000/

Ditt Hex-ID: 11000011a39a860

Vad är din discord tagg? olle#9785

Vem var det som bannade dig? doughen

Bild på banmeddelande: image (24).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att doughen valde att banna mig för att det såg ut som att sket helt och hållet i att fear rp vilket jag endå fattar ifrån deras synvinkel men ifrån min sida så var det ingenting fel då jag skulle rädda min boss ic och man gör vad som helst för sin boss skull då han skulle bli gripen och han hade gjort mycket dumt innan. Irl så hade man tagit en kula i huvudet för sin boss skull så jag gjorde det men det var fel av mig men ifrån mitt perspektiv så såg jag det som en självklarhet att frita honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade hört scirener utanför vårat gänghus och då blev jag lite orolig då ljudet stod kvar på samma ställe och då åkte jag dit fort för att se till att allting var okej men det var det inte, när jag kom fram så låg min boss nedskjuten men poliser runt omkring honom. Jag visste inte vad jag skulle göra men jag visste att jag behövde göra någonting fort så jag väljer att hoppa ut ur min bil och ska precis lyfta honom och då så riktar en kille sig sauer på mig vilket endå jag förstår men sen så tar han ner den och då lyfter jag min boss lexty och efter att jag hade lyft upp honom så tog han istället upp en tazer och då hade jag precis påbörjat med att hoppa in i bilen och då tänkte jag att det var lite bra att jag åkte iväg med min boss istället för att lämna honom där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker faktiskt lite både och, visst jag gjorde ett fel genom att inte släppa honom men om man endå tänker såhära att han är min boss och irl så hade man kunnat riskera sitt liv för att frita sin boss ifrån att åka in på livstid då han har gjort mycket och åkt in flera gånger för allt möjligt.
Jag valde att ta just ta lexty min boss istället för alla andra utav mina grabbar som låg där döda och varför är för att han är min boss och utan bossen så blir det inget gäng och det kan bli sista gången jag såg honom och då tänkte jag bara på att frita han på vilken kostnad som helst vilket händer irl

Men ifrån deras sida så fattar jag till 110% till varför jag får ban då de hade vapen framme och att jag kanske borde ha tänkt mig för en extra gång innan jag tog min boss lexty ifrån poliserna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var en pban vilket jag verkligen förstår varför jag fick men jag har verkligen tagit lärdom ifrån den bannen men utöver det så kommer jag inte ihåg mina andra bans men det är förmodligen sådana bans som ooc ig powergaming och sådant som hände när jag var ny till rp osv

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta med att rätta min boss lexty där på plats och istället planera en mer dettalierad fritagning där vi är mer personer vilket hade gjort det roligare för båda parterna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att oavsett om polisen riktar med sitt vapen som de har öppet eller inte så ska jag lyssna på vad de säger samt att jag borde alltid tänkte efter en extra gång innan jag gör någonting

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

tog bort för att jag inte vet om jag får tagga

Godkänd, pratade med olle i support och han berättade precis från hans perspektiv och varför han gjorde si och så. Detta är en felaktig ban då det är ett missförstånd.
hör av dig doughen ifall du vill någonting angående bannen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka