Nekad Olle. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle

Icke Medlem
Meddelanden
668
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198400252000/

Ditt Hex-ID: 11000011a39a860

Vad är din discord tagg? olle#9785

Vem var det som bannade dig? icamaxi

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att icamaxi valde att banna mig för att jag var helt efterbliven och åkte runt i grovestreet som att de vore något skjutspel och pittade sönder tapperz bil vilket jag nu i efterhand ångrar som fan och om jag får en extra changs att få komma tillbaka så kommer ni att se att jag levererar med mycket bättre rp och inge sådana dumma saker som att pitta eller vdma. Jag tror också att de valde att banna mig för att jag inte rpade på skadorna så vidare mycket men jag vet verkligen att jag kan bättre vilket jag kan/kommer att visa beroende på ifall jag skulle kunna få en sista changs som jag kommer ta vara på ifall jag får.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis kommit hem till mitt gängs allians oblock, de berättar för mig att tapperz som vi hade ett aktuellt krig emot hade cirkulerat hela dagen och skjutit, hetsat, kallat oss hundar och horungar osv. Men då bestämmer vi oss för att kidnappa de då vi såg de köra förbi i en råsa limmo och vi åker ut med 3bilar, sedan när vi hade åkt efter de ett tag så ser jag hur deras limma börjar att pitta våran bil skit mycket vilket gjorde mig skit art och min ilska tog verkligen över helt, jag börja då att pitta sönder de vilket ledde till att de fastnade vid en vägg. Jag sket i att rpa på skadorna och sa bara "sitt fast i väggen" vilket jag nu i efterhand var helt efterblivet gjort utav mig vilket jag ångrar till 100% nu idag och ifall jag får en sista chans så kommer jag att ta vara på den till 100% och visa vilken rp jag igenligen är ute efter och visar att jag kan leverera med riktigt bra rp. Men hur som helst så blir jag indragen i support och då visar de klippet på när jag pittade de och då skämdes jag så sjukt mycket så att jag kan inte ens beskriva det och jag skämms än idag, asså jag kan inte mig att jag gjorde ett sådant grovt fel som jag gjorde men jag gjorde det. Efter att de hade visat mig klippet och lät mig att prata ifrån mitt perspektiv så blev jag deffad och innan blev deffad så frågade de om mitt id och då visste jag att det var kört, sedan ser jag att jag får en permanent avstängning för andledning "problemspelare" och då fattade jag att jag hade gjort ett grovt misstag som jag verkligeng kommer att ångra, sedan ser jag hur mina roller försvinner ifrån både unive discorden och unive kriminell discorden. Jag hade alltså blivit helt utersluten ifrån servern vilket jag nu ångrar något så fruktansvärt då jag har spelat unive i 1år konstant dag in och dag ut och jag har skapat så många minnen samt så många vänner för livet, men jag vill inte att det ska sluta. Det enda jag vill ha är en sista changs så att jag kan få visa att jag kan leverera med bra rp samt bra scenarion.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att icamaxi gjorde helt rätt, hade jag varit icamaxi så hade jag tagit exakt samma återgärd då det var jag som gjorde fel genom att pitta tapperz som något jag vet inte vad, jag borde inte ha gjort och jag ångrar det verkligen när jag säger det. Jag vill verkligen serverns bästa med rp-nivån och allt annat men jag vill verkligen ha en sista changs då jag är en lojal spelare till servern och jag har så fina minnen och jag har fått vänner för livet här på unive. Unive kommer verkligen bli någon sak som jag aldrig glömmer, de angengemanget som philip320, limpis och alla andra staffserna som bara vill serverns bästa och som jobbar dag in och dag ut för att lösa alla rp problem som finns vilket jag respekterar till 100%. Så det var en helt rätt ban ifrån icamaxi men jag vill verkligen ha en sista changs då jag vet att jag kan bättre och ifall jag får den underbara changsen att komma tillbaka så kommer jag verkligen inte sumpa den då jag har tagit en sådan stor lärdom utav denna bannen och känslan när man inte kan gå in på unive för att man har gjort något idiotsikt är inte kul asså, unive har verkligen varit en sån här sak som får mig att känna mig glad. Har jag haft en dålig dag så går jag in på unive och då är allting dåligt borta och man hamnar i sin egna lilla bubbla som får mig att tänka på annat fast att allting runt omkring mig som t.ex skolan osv är skit. Unive har verkligen bildat hur jag är idag som person och jag har verkligen lärt mig utav denna bannen och jag ber verkligen om en sista chans att få visa att jag kan få dominera med bra rp till servern och aldrig göra om det som jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina flesta bans har varit ifrån när jag har varit ny till rp men mina 2 senaste har varit att jag har blivit bannad för powergaming men de har varit felaktiga då jag har fått unbann ifrån de, sedan så har jag blivit bannad någon gång för att jag har pratat i ooc när jag var ny och visste inte var rp innerbär sant så har jag blivit bannad några gånger för att jag har lallat och sådan, men alla mina banns har jag tagit lärdom utav och jag ångrar allt dumt som jag har gjort som ett exempel så när jag blev bannad för lall så tog jag lärdomen att aldrig lalla och aldrig ta servern för givet samt att en gång när jag åkte med en bil på ett berg så blev jag bannad för powergaming och då lärde jag mig att aldrig sjunka till den nivän att jag åker upp med en sportbil upp på ett berg samt att när jag har blivit bannad för fail rp så tog jag lärdom att alltid rpa med /me när man har tagit in en död person i bilen utan att rpa på det alls då jag istället bara hade kunnat gjort en /me lägger han där bak eller /me sätter han i mitt knä eller något liknande

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hade absolut kunnat gjort det annorlunda genom att låta tapperz bil göra sitt fel och kallat dit på staffs istället för att sjunka till den nivån att man börjar powergamea och vdma och skriva "sitt fast i väggen" vilket var skit dumt gjort vilket jag har tagit lärdom utav och kommer aldrig att göra om det ifall jag får en sista chans på unive roleplay som jag älskar med hela mitt hjärta. Jag borde verkligen inte ha låtit mina agritions problem tagit över situiationen, men nu så förstår jag också att jag bara kan skylle på mina agritions problem men jag ville bara få det sagt att jag är diagnotiserad av ADHD och jag kan visa bevis ifall det behövs men jag har verkligen haft det svårt med det under livet och jag tar just nu medicin emot det för att det är så grovt (bevis finns också på det ifall det behöves). Unive har verkligen varit en sådan sak som fått min ADHD att börja arbete med mig stället för mot som att t.ex komma på med kreativa lösningar vid vissa scenarion osv. Men somsagt så hade jag kunnat gjort det annorlunda genom att inte också delta med en sådan dålig rp-nivå som tapperz gjorde och jag borde verkligen inte ha haft det tankesättet som säger att ifall de gjorde fel så borde jag också få göra så vilket inte stämmer och jag borde ha varit en bättre förebild för unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Somsagt så har jag tagit en stor lärdom utav denna bannen som att jag aldrig ska låta min ilska ta över hur jag hanterar en situation samt att jag aldrig ska tänka som jag gjorde då jag tänkte att de gjorde fel och då tänkte jag att jag också fick göra lika mycket fel men så borde man verkligen inte tänka. Jag har också lärt mig hur det känns att vara utersluten ifrån servern vilket är en hemsk känsla som ingen borde känna och jag vill verkligen tillbaka då unive är som mitt hem, det har verkligen blivit en del utav min barndom och jag kommer aldrig att glömma unive. Jag har spelat här i över ett år och jag vill att det ska fortsätta, jag vill fortsätta göra roliga scenarion och skapa roliga minnen. Unive har varit en sak som gör mig att känna mig lugn även om det var varit skit mycket som har hänt runt omkring allting och jag har skapat vänner för livet här på unive och jag vill verkligen med hela mitt hjärta komma tillbaka till detta fantastiska communityt som är perfekt för att skapa vänner för livet och skapa minnen för livet. Jag tycker värkligen att icamaxis bann visar hur mycket han angagerar sig till servern och vill servern dets allra bästa samt alla andra staffs angegemang om att få unive till det bästa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka