Nekad Olle. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle

Icke Medlem
Meddelanden
668
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198400252000/

Ditt Hex-ID: 11000011a39a860

Vad är din discord tagg? olle#9785

Vem var det som bannade dig? icamaxi

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att icamaxi valde att banna mig för att jag åkte runt i grovestreet och pittade folk som en dåre vilket jag förstår i efterhand var helt efterblivivet gjort utav mig och jag förstår till 100% varför icamaxi valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag, mitt gäng och mitt gängs allians skulle åka ut ifrån deras hur för att leta upp grabbar ifrån tapperz som hade cirkulerat och provoserat hela dagen och skjutit osv. Då väljer vi att åka ut efter de, när vi åkt efter deras bil ett tag så ser jag hur tapperz bil börjar pitta sönder våran andra bil vilket gjorde mig välldigt frustrerad vilket ledde till att jag började pitte in de i väggen och sa "sitt fast i väggen" sen så blev det en skottlossning utav det och det kom massa poliser. Sedan när jag hade chillat lite så blev jag inkallad till support och då så jag klippet och då såg det helt brutalt efterblivet ut det jag gjorde och sen blev jag bannan, måste tillägga att jag verkligen bara vill serverns bästa och att jag borde bara lära mig att kontrolera min ilska på ett bättre sätt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då det var jag som gjorde fel och jag ångrar det verkligen grovt, jag vill verkligen komma tillbaka till unive då jag har spelat unive konstant i mer en ett år och jag kan verkligen inte släppa hur fantastiskt denna server och angagemanget hos staffserna är asså. Men jag ångrar min handling grovt och jag hoppas att jag kan få komma tillbaka och få leverera med bättre rp än det som jag gjorde där asså.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina flesta bans har varit saker som jag gjorde i början av min rp kariär men mina 2senaste har varit pwg men de har varit felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låtit tapperz göra fel genom att pitta våra bilar och jag borde ha hallåt mig till bra rp och hållt mina agritionsproblem i styr. Jag hade också kunnat sagt till staffs att det var vdm och powergaming som hände i grovestreet och låtit staffs tagit hand om det istället för att jag skulle bidra med den dåliga rp nivån som rågick i grovestreet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att oavsätt vad att alltid hålla mina agritionsproblem i styr samt att inte tänka på det sättet att ifall andra gör fel så ger det inte mig rätten till att också göra fel vilket jag gjorde i det scenariot men jag lovar att inte göra om det. Jag har också lärt mig hur det känns att vara utersluten ifrån servern vilket är en riktigt konstig känsla och man vill bara komma tillbaka då det är så sjukt kul med unive roleplay.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka