Nekad olle | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle

Icke Medlem
Meddelanden
668
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198400252000/

Ditt Hex-ID: 11000011a39a860

Vad är din discord tagg? olle#9785

Vem var det som bannade dig? Exritez

Bild på banmeddelande: image (41).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett vilket jag innerfattar att jag gjorde fel och jag kommer inte att göra det igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kollega skulle göra ett trafik stopp vilket resulterade i ett efterföljande och sedan så krockade de som vi hade ett efterföljande på och då så grep jag föraren i bilen eftersom att de bröt emot lagen och då så kommer individens kompisar ifrån ingenstans men jag bad de att avlägsna och jag sköt till och med ett varningskott för att få kontroll över situationen men dem totalt fear rpade samt sunt förnuft så att det inte är helt sjukt men hur som helst så resulterade det i en massa kaos och då så försökte ena kompisen ta en kompis och då höl jag i en kille och jag tänkte släppa han och rikta på honom men jag han inte det och då så skulle jag skjuta han i benet men då kom skottet på han vilket blev fel ifrån min sida

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker lite både och, visst jag gjorde fel men 15 dagar tyckte jag var lite överdriven återgärd för ett pyttelitet fel i ett scenario där motparten gjorde mera fel än vad jag gjorde men visst jag gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg mina tidigare bans men jag har lärt mig ifrån de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat släppa honom innan jag sköt men igentligen så kanske man inte borde rpa på det då det var scriptet som gjorde så att jag sköt honom och inte direkt att det var meningen att skjuta honom men visst jag gjorde fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att alltid tänkte 2gånger innan jag gör ågot

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka