Accepterad Olle. | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle

Icke Medlem
Meddelanden
668
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198400252000/

Ditt Hex-ID: 11000011a39a860

Vad är din discord tagg? olle#9785

Vem var det som bannade dig? Roziiii

Hur lång tid var din ban? 4dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Roziiii valde att banna mig för att hon trodde att vad inte rpade på skador efter att jag pittade en individ vid sjukhuset vilket jag förstår kan missförstås

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att det var 3st bilar som hade åkt efter oss under en lång period och pittat oss i 300km/h och tillslut så blev det nog för mig och min kompis, jag som förare valde att pitta sakta in i den bilen på sjukhusets parkering och sedan när jag åkte där ifrån så rpade jag på mina skador. (man kan kolla loggs att jag gjorde /me yr, /me blöder samt /sme medvetslös. sedan vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det var en felaktig ban då jag rpade på skadorna efter pittningen bara att jag gjorde det när jag åkte ifrån de men ifall det hade varit så att jag inte hade rpat på skadorna så hade det varit en helt korrekt ban men nu var det så att jag rpade på skadorna vilket inte borde resultera i en ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg mina tidigare bans då de flesta är ifrån när jag var helt ny till rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rpat på skadorna lite tidigare men annars så tyckte inte jag att jag hade kunnat gjort något annorlunda för att kunna förbättra scenariot

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att rpa på skador direkt när krocken/pittningen har skett

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka