Nekad olle | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle

Icke Medlem
Meddelanden
668
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198400252000/

Ditt Hex-ID: 11000011a39a860

Vad är din discord tagg? olle#9785

Vem var det som bannade dig? analytikern

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 53.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att analytikern valde att banna mig för att jag gjorde ett väldigt stort regel brott klockan 02:00 på morgonen valde att göra något skit dåligt inom rp nivån och jag rdmade 2personer i grovestreet och jag fattar verkligen bannen till 110% men jag vill verkligen ha en sista chans att bevisa att jag har en bra rp nivå där jag bryr mig om rp och vill göra det roligt för båda parterna.
Jag har verkligen tagit en stor lärdom ifrån denna bannen och jag kommer inte att göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Klockan var 02:00 på morgonen och jag var ganska så trött och var utråkad så jag tog det dumma beslutet att gå in på fivem för att sedan gå in på unive. När jag väl kom in på unive så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra men jag åkte till grovestreet för att kolla ifall det var något som hände där som man kunde vara med på och då ser jag en audi etron där det satt 2personer med röda masker och jag valde då att skjuta de båda vilket blev sjukt fel då jag bara ville ha lite kul men jag gjorde ett stort regelbrot och fattar verkligen att jag gjort fel då jag rdmade 2personer men jag vill verkligen kunna visa en sida ifrån mig där jag bryr mig om rp nivån på servern och kan rpa bättre en detta, det kommer verkligen inte att hände igen och jag har verkligen lärt mig ifrån denna ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en solklar ban i mina ögon då det var jag som gjorde det stora felet då jag valde att klockan 02:00 på morgonen att gå in på unive roleplay och skjuta 2 personer i grovestreet helt utan andledning vilket jag innerligt ångrar och jag hade verkligen tagit vara på att få en sista chans utav er fina staffs att bevisa att jag kan rpa bra och att jag är en sådan person som tycker att det är roligt med bra rp och bryr mig om rp nivån på servern men jag fattar verkligen att jag har gjort ett stort misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var för sunt förnuft och den bannen så lärde jag mig att inte skjuta när jag håller någon i eskort vilket jag inte gjorde om efter den bannen men mina andra bans kommer jag inte ihåg och de flesta är ifrån när jag var ny till rp och råkade prata ooc osv samt lall men det var typ 2021 men mina andra bans kommer jag inte ihåg.

Samt denna ban och denna ban har jag lärt mig att man inte ska gå in och rpa klockan 02:00 på morgonen när man är som tröttast och borde bara hålit emot att jag hade träkigt och bara gått och lagt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade helt klart kunnat gjort annorlunda, antingen så hade jag kunnat gått in på servern och hittat på något som gynnar båda parterna med bra rp som är social och sånt eller så hade jag bara kunnat gått och lagt mig då jag var så pass trött så att jag hade kunnat somna direkt istället för att gå och göra stora regelbrott på servern som jag verkligen gillar att spela på och som jag brinner för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig stora saker som till exempel att inte underskatta den friheten att inte kunna gå in på unive och det innerfattar att jag verkligen tycker att det är roligt samt att jag har lärt mig att oavsätt hur trött jag nu må vara så har jag inte rätt till att gå och skjuta folk hej vilt i grovestreet.
Jag har också lärt mig att ifall jag känner att jag har tråkigt så pass sent så ska jag bara gå och sova för att annars gör man bara saker som man kommer att ångra vilket jag gjorde då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka