Nekad olle | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle

Icke Medlem
Meddelanden
668
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198400252000/

Ditt Hex-ID: 11000011a39a860

Vad är din discord tagg? olle#9785

Vem var det som bannade dig? analytikern

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 53.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att analytikern valde att banna mig för att jag gjorde ett så kallat terrordåd på unive i grovestreet och varför jag gjorde det vet jag faktiskt inte riktigt varför men nu i efterhand så ångrar jag det så sjukt mycket och vill bara kunna komma tillbaka och ha en bra och rolig rp för att på den tiden så vet jag att min rp var kass men nu ifall jag får komma tillbaka så kan jag säga att jag inte kommer att göra ett enda fel. kort om det så vart jag rätt bannad för att jag gjorde ett stort regel brott som bara försämrar serverns rp och inte bidrar med något bra alls.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt på sommarlovet och hade ganska tråkigt, satt och pratade men en kompis som inte spelar på unive och han sa att jag skulle göra terrordåd men vilket jag tyckte lät som en rolig ide klockan 4 på morgonen på sommarlovet. Så jag går in på fivem och tar en bil till grovestreet och gör ett terrordåd på en bil och sedan så sprang jag iväg och när jag skulle springa tillbaka ditt för att ta bilen så vart jag bannad och direkt då så visste jag att det jag gjorde inte var värt det alls för fem öre då jag endast hade visat en dålig och omogen sida ifrån mig och bara i allmänt dålig rp som förstörde för de som var där i gs och bara ville ha rolig rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart en rätt lagd ban då det var jag som gjorde fel och jag ångrar det verkligen och vill verkligen visa 320 min bra sida av rp och visa resterande på servern att jag kan vara en sådan person som har bra rp och tycker att det är roligt att skapa roliga och unika scenarion som är roligt för alla som ingår i scenariot. Men somsagt så var bannen rätt då jag gjorde fel och ångrar det som fan nu i efterhand och saknar just nu bara allmänt hela unive communityt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var för sunt förnuft och den bannen så lärde jag mig att inte skjuta när jag håller någon i eskort vilket jag inte gjorde om efter den bannen men mina andra bans kommer jag inte ihåg och de flesta är ifrån när jag var ny till rp och råkade prata ooc osv samt lall men det var typ 2021 men mina andra bans kommer jag inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade helt klart kunnat gjort annorlunda genom att inte låta min trötthet och min kompis övertala mig till något som jag egentligen inte ville göra och borde defenetivt haft ett bättre konsekvens tänk kring ifall det är värt att göra det eller inte. Jag hade helt enkelt bara kunnat gått och lagt mig för att det var ju endå ganska så sent och borde inte heller ha lyssnat på han då jag endå visste att det var fel men jag hade inte alls mycket konsekvens tänk alls där och det fattar jag men jag vill bara ha en till chans för att bevisa alla från icke medlemmar till 320 att jag har förbättrat mig kring rp och allt annat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag hade helt klart kunnat gjort annorlunda, till att börja med så hade jag kunnat vart mer konsektenstänkt och tänka mer klokt och sedan så hade jag också kunnat vald att bara inte göra det för att det var inte schyst alls att jag gjorde det då det direkt gjorde rp nivån bättre på servern och det blev inte kul för andra parten som det igentligen borde vara men det blev det inte där för att jag bara tänkte på mig själv och inte för andra parten som också ska ha det kul i gs i stället för att sitta en kväll och bara förstöra för alla så hade jag kunnat rpa som en vanlig person och inte gjort det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

jag fattar att jag gjorde ett sjukt stort fel när jag gick emot serverns regler på det sättet och vet att jag inte kommer göra om det för att jag har aldrig varit utersluten ifrån servern på detta sättet tidigare och fattar nu hur tråkigt man har det, kan jag få en sista chans att visa dig och alla andra staffs att jag har ändrat mig och kommer inte bryta emot en regel till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka