Accepterad Olle. | Ban Överklagan [Guden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle

Icke Medlem
Meddelanden
668
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198400252000/

Ditt Hex-ID: 11000011a39a860

Vad är din discord tagg? olle#9785

Vem var det som bannade dig? guden

Bild på banmeddelande: image (18).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han bannade mig för att jag hade mask på allmän plats vilket jag endå förstår varför han bannade men jag hade precis kommit ig och respawnat så jag han inte tänka på det, dock så tog jag av mig min skottsäkra väst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis respawnad och då kommer man till sjukan, då skulle jag gå därifrån och jag tog av min skottsäkra väst men jag glömde jag av min mask och då sprang jag sedan blev jag bannad för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både och, ifall det inte hade varit så att jag precis hade spawnat på sjukan så hade dest varit en rätt ban men eftersom att jag bara var på sjukan i 5sekunder typ och sedan sprang därifrån så tyckte jag att den var felaktig, samt att jag glömde då man kan se att jag tar av västen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina flesta bans har varit ifrån när jag har varit ny till rp men mina 2 senaste har varit att jag har blivit bannad för powergaming men de har varit felaktiga då jag har fått unbann ifrån de, sedan så har jag blivit bannad någon gång för att jag har pratat i ooc när jag var ny och visste inte var rp innerbär sant så har jag blivit bannad några gånger för att jag har lallat och sådan, men alla mina banns har jag tagit lärdom utav och jag ångrar allt dumt som jag har gjort som ett exempel så när jag blev bannad för lall så tog jag lärdomen att aldrig lalla och aldrig ta servern för givet samt att en gång när jag åkte med en bil på ett berg så blev jag bannad för powergaming och då lärde jag mig att aldrig sjunka till den nivän att jag åker upp med en sportbil upp på ett berg samt att när jag har blivit bannad för fail rp så tog jag lärdom att alltid rpa med /me när man har tagit in en död person i bilen utan att rpa på det alls då jag istället bara hade kunnat gjort en /me lägger han där bak eller /me sätter han i mitt knä eller något liknande.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade absolut kunnat gjort det annorlunda genom att tagit av mig masken men eftersom att det var en sådan liten stund så tycker jag att jag kan få unban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte ha mask på offentlig plats

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka