Nekad olle | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle

Icke Medlem
Meddelanden
668
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198400252000/

Ditt Hex-ID: 11000011a39a860

Vad är din discord tagg? olle#9785

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 1707508692994.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Nat valde att permanent banna mig för att jag gjorde /die för att undvika ett kidnappningscenario vilket var en sjukt dåligt beslut vilket resulterade i just en permanent ban vilket är helt korrekt att jag fick. Jag hade istället bara kunnat tänkt ett steg längre och inte göra /die vilket hade dels gjort en roligare rp och att jag inte hade blivit bannad ifall jag inte hade gjort det. Sedan så efter att jag blev bannad så valde jag att lägga upp ett skottmontage på youtube då jag hade väldigt tråkigt och inte hade något att göra. Sedan så visade det sig att det inte var okej att ladda upp skott montage vilket inte jag hade någon aning om då man hade fått göra det tidigare men inte längre. Men direkt när jag fick reda på att man inte fíck ha montage så tog jag bort det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra ifrån gambino family var vid ett område som jag tror heter mysteriet men är inte helt säker men hur som helst så skulle vi ta över det stället och sedan så kom det 2st yakuza bilar och började prata med oss vilket i sin tur urartades till hets osv, sedan så väljer vi att hoppa ut ur bilen och skjuta emot de och sedan så är skottlosningen ungefär 5min lång och sedan så blir jag nedskjuten men dog inte helt och sedan så ser jag att en grabb springer emot mig och jag antog att han skulle kidnappa mig och jag orkade helt ärligt inte med ett sådant långt scenario och då valde jag att göra /die vilket var väldigt dumt. Sedan så efter att jag blev bannad så valde jag att lägga upp ett skottmontage på youtube då jag hade väldigt tråkigt och inte hade något att göra. Sedan så visade det sig att det inte var okej att ladda upp skott montage vilket inte jag hade någon aning om då man hade fått göra det tidigare men inte längre. Men direkt när jag fick reda på att man inte fíck ha montage så tog jag bort det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart en rätt ban då det var jag som gjorde fel genom att undvika ett kidnappningscenario genom at göra /die vilket vare sjukt dumt och omoget gjort utav mig vilket inte kommer att upprepas någonsin igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den enda bannen jag kommer ihåg var min senaste pban då jag gjorde terrordåd vilket var sjukt omoget och jag lärde mig ifrån den bannen att jag inte ska underskatta hur det varit att vara helt utersluten ifrån unive vilket inte var kul alls .Jag kommer helt ärligt inte ihåg någon annan ban då jag precis hade kommit tillbaka ifrån att vara bannad i ett halv år men jag tror att det var när jag som polis sköt någon medans att jag höll en annan i eskort vilket inte alls går ihop vilket också var en rätt ban och jag tror att den bannen blev typ 30 dagar eller något och ifrån den bannen så lärde jag mig att jag borde ha tänkt efter innan jag sköt någon annan medans att jag höll en annan rpare i eskort vilket jag fattar att jag blev bannad för. Sedan så kommer jag också ihåg lite bans ifrån mina första veckor inom rp och då var sådana saker som att jag pratade ooc ingame och att jag inte rpade på mina skador när jag hade krockat och sådan regelbrott som nästan alla råkar göra när de är ny tiill rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade helt enkelt kunnat bara undvika att göra /die och tänka ett steg längre och tänkt mer på vilka konsekvenser som det kan leda till

Har du lärt dig någonting efter din ban? g har helt klart lärt mig sjukt mycket utav denna bannen och tagit lärdom, till och börja med så har jag lärt mig att man måste tänka på vilka konsekvenser man kan få innan man gör handlingen sedan så har jag lärt mig att bra rp faktiskt är roligt när man ser tillbaka på gammla klipps ifrån 2021 och 2022 när man hade en så kallad bra rp att det var mycket roligare när scenarion blev bättre för båda parterna vilket jag kommer att ha om jag får chansen att komma tillbaka vilket hade varit otroligt schyst gjort. Jag har också lärt mig att hantera mina impulsbeslut och att jag har mognat och blivit mer klok. somsagt så hade jag verkligen tagit till vara på chansen till 110% ifall jag få unbann och kommer direkt att köpa krim och skapa roliga scenarion som gynnar båda parterna. sedan så vet jag också att det beteendet som jag hade tidigare innan jag fick bannen inte var okej då jag bara bidrog till dålig rp och inget annat men nu har jag förendrat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

philip320, jag förstår att du inte vill unbanna mig då jag gjort mycket skit tidigare och sitter nu på min 3e perma ban men jag lovar verkligen att detta var engångsgrej som aldrig kommer att ske igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka