Nekad Olle. | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olle

Icke Medlem
Meddelanden
668
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? olle#9785

Ange ditt födelsedatum 28 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 14:00 - 24:00
Helgdagar: 10:00 - 03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1,5 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 35gånger tror jag, kan inte lägga in en bild

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta/ hjälpa staffs när det är saker som att dva bilar så ligger övergivna vid sidan av vägen som bara gör onödigt lagg på servern, kicka/ banna folk som lallar eller som bryter emot grövre regler och ifall det är folk som bryter emot grövre regler så ska man inte bara skicka ut i ban-bevis utan man ska också skicka ut det i ban-förlägning så blir bannen med stor sannolighet förlängd. Som servervakt så har man också i uppgift att reviva folk som dödd pga bugg och sådana saker. Alltså så är man typ en liten hjälpreda för staffserna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna underlätta för staffsen genom att dva bilar som står övergivna vid sidan av vägen samt att kicka/banna folk som lallar eller bryter emot grova regler. Alltså så vill jag bli servervakt för att kunna hjälpa till med att rensa på små saker samt problem.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruptition/abuse inom servervakt kan vara att man har toggleid på under scenarion så att man kan se deras (id) igenom väggen och i kriminella scenarion är det väldigt viktigt att man inte ha det på som t.e.x i ett skottscenario då om man har toggleid på under sådana scenarion så kommer man att få en mycket större fördel i scenarion då man ser de igenom väggen och att man vet vart de kommer ifrån och sådan och det är viktigt att man inte har det på. Kortfattat så är korruptition/abuse inom servervakt att man använder sina perms för att få

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka