Accepterad Olle Andersson | Medlem ansökning[Mico]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Olle Andersson

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199184827450/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Andersson

Vad är ditt discord namn? ツDieselmuppenツ69

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som är 23år, han heter Alexander och är uppväxt i Sverige med sin mamma och pappa. Han hoppade av skolan och började med att vara med sin pappa i verkstan i stället. Han tyckte det var roligt att lära sig i tid med fordon. Han är en omtänksam person och rolig. Han är ganska lång och har brunt hår. Han är hel svensk då hon är solad. Han hade ganska jobbigt i skolan det var därför han hoppade av skolan, och var med sin pappa i livet istället så han kunde göra hennes drömmer om att bli mekaniker. Så han lar ner många timmar i garaget och lärde sig väldigt mycket att svetsa och laga bilar exempel rost, bulor i skärmen och andra grejer. Hans drömmar är ju att bli mekaniker men vi får se hur långt det räcker!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag just ska bli medlem på unive är ganska enkelt, jag kommer bidra med ett finare roleplay, jag vill verkligen vara medlem på unive för jag tycker att det är den största svenska servern enligt mig och många andra, en annan anledning till att jag vill bli medlem är det bra rp som finns på servern. och väldigt roligt och intressant rp!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig mest intresserad av unive är det fina communityt och det bra rp som finns hos mycket personer, mina kompisar irl, dom spelar även på unive och dom har rekommenderat de flera gånger och har typ tjatat på mig att jag ska testa de!

Hur hittade du Unive? Jag hittade av mina trevliga kompisar som jag har, och dom tjatade att jag skulle testa den och då gjorde jag de till slut. Och jag märkte tidigt att det var roligt och trevligt inne på servern!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli omtyckt om att få mycket vänner och göra bra scenarion, som hjälpa någon i nödfall eller något annat. Jag tycker allt i roleplay är spännande och kul. Jag vill ha bra scenarion och stötta på nya scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att göra bra scenarion och träffa massor av vänner och även bidra med mycket god energi.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag, kör bara på Unive när man kan så länge, annars när den ligger nere så gör man bara något annat!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp, jag förstår det!

Tillbaka