Nekad ollan | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollan

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? ollelele#3067

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Anton Berg han har ADHD vilket har påverkat hans barndom negativt på många sätt. Skolan var riktigt svår med både koncentration och beteende. Han klarade av knappt av 9an så han behövde gå ett skit gymnasium vilket ledde till att han började umgås med dåliga personer och det blev bara värre och värre. Hans föräldrar var väldigt upptagna med jobbet så dom kunde inte spendera mycket tid på han så dom hade inte så bra koll på vad han gjorde på sin fritid. Anton gillade dock att spela fotboll mycket så det var något han gjorde efter skolan och på fritiden. Han har 2 syskon, 2 äldre systrar som bodde hos sina pojkvänner och träffade Anton bara på lov och ibland på helger.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med Rolig, seriös och bra rp och reporta buggar och förslag för att förbättra servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte rpar för att man själv ska ha kul utan man måste tänka på motparten i ett scenario också

Hur hittade du Unive? Jag spelade rp för ca 2-3 år sen och en av vännerna som jag körde med då tipsade mig om unive

Nekad, utveckla ''Berätta om din karaktär''

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka