Nekad ollan | Ban Överklagan [Edv1in]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ollan

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080219864/

Ditt Hex-ID: 110000142c124d8

Vad är din discord tagg? ollelele#3067

Vem var det som bannade dig? IndianTech

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Förv att Korruption inom yrke inte är okej alls

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade velat bli polis i unive ett ganska bra tag och när jag blev det ringde jag upp 3 vänner som också spelar unive och var delaktiga. Dom sa direkt att jag skulle ge dom vapen och jag svarade nadturligtvis nej. Detta var när det bara fanns 1 polisstation i staden. Dom fortsatte tjata och jag fortsatte säga nej för jag trodde att jag skulle bli bannad doch jag hade ju rätt men dom 3 sa bara att "det händer i filmer och i värkligheten så varför skulle du bli bannad" och "jag och han gjorde det hela tiden förut och blev inte bannade" så efter 1 vecka så trodde jag på dom att man inte kunde bli bannad och pågrund av min adhd tänkte jag inte till innan så jag gjorde sdom dom sa och skärmdelade förrådet och jag hade ju ingen aning vilka vapen som fanns eller något förrutom glock 17 och 19. Jag blev polis kanske 2-3 veckor innan nya stationerna och första vapnet jag tog var när dom nya stationerna kom så det tog ju lite tid innan dom hade lyckats övertala mig om att man inte kan bli bannad. och eftersom jag inte blev bannad fortsatte dom utnytja mitt yrke medans jag gjorde polisjobbet som man skulle och tycktye det var jätte kul men en dag hade en av dom som var delaktig i detta tråkigt och bad mig skärmdela en skottlossning i grove där jag tog en glock från en av grabbarna och han sa att jag skulle ge han den. båda 2 som var inblandade med mig blev permanentbannd och blacklistad men båda är nu unbannade och jag vill inte 1. byta server till strive och 2. om jag inte kan bli unbannad så måste jag det ifall jag vill fortsätta spela rp på en bra nivå vilket jag vill och då måste jag byta själv. Jag skyller inte på andra jag förstår givetvis att jag gjort super fel även fast det låter som jag skyller allt på andra utan så är det inte. Jag står för att jag har gjort fel bara det att jag inte skulle gjort det ifall dom inte tjatat. Hoppas ni fårstår.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag gjorde jätte fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för lall och sno tjänstefordon när jag var ickemedlem och även bannad för att skriva i ooc under scenario.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt efter och fattat att det var fel och inte lyssnat på mina vänner men det var svårt pga adhd

Har du lärt dig någonting efter din ban? svar ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka