Accepterad ollan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ollan

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199080219864/

Ditt Hex-ID: 110000142c124d8

Vad är din discord tagg? ollelele#3067

Vem var det som bannade dig? IndianTech

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Förv att Korruption inom yrke inte är okej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För ca en månad sen kom jag och en kompis i unive på en bra ide trodde vi att vi skulle smugla vapen från polis till kriminell för att tjäna pengar på ett snabbt sätt. Vi var förstås skeptiska i början men tänkte att det händer ju irl och i filmer och att en kompis sa att han gjorde det med en av hans kompis förut så vi bara tänkte att det var okej men att om man blev påkommen fick man sparken eller nått. så vi gjorde det och jag ångrar att jag gick med på det så himla mycke. Jag har adhd och har dåligt konsekvenstänk men jag borde ju förstått att det var fel och jätte dumt. Jag är så mycke mer mogen och kompetent än dedär misstaget jag lovar och hoppas att jag kan få en till chans. Jag hade ju självklart inte gjort det om jag visste att det var ban och detta kommer absolut inte upprepas om jag får komma tillbaka. Hatar mig själv för det jag gjorde och synd att jag fick lära mig den hårda vägen. Jag känner mig så dum att jag inte fattade att det var ett stort brott i servern. Jag önskar att jag kunde visa vilken bra rpare jag egentligen är.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag har gjort fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för skrivit i ooc under scenario, lall och sno tjänstefordon när jag inte var medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt 2 gånger eller kollat igenom reglerna istället för att tänka att det var okej för att det händer i filmer. Jag hade kunnat kolla med någon som spelat på unive en längre tid inom polisen eller krim i ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 110% och tyvärr den hårda vägen och jag har läst igenom era regler en till gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka