Ollallando
Icke Medlem
- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199446379502/
Ditt Hex-ID: 110000158944bee
Vad är din discord tagg? borrsery
Vem var det som bannade dig? mredqf
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag partade med några i inne i krim 2 och jag råka säga n ordet högt
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och spela tcs dvv inne i krim 2 vcn och då råka jag säga n ordet och då kom några in och de banna mig perma
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej ingen felaktig men jag vill tillbaka till servern
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har bara bilvit banad för röst för karaktär då jag inte hade voice changer
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte sagt de och inte suttit i den vcn
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har inte sagt de sen dess
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: 110000158944bee
Vad är din discord tagg? borrsery
Vem var det som bannade dig? mredqf
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag partade med några i inne i krim 2 och jag råka säga n ordet högt
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och spela tcs dvv inne i krim 2 vcn och då råka jag säga n ordet och då kom några in och de banna mig perma
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej ingen felaktig men jag vill tillbaka till servern
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har bara bilvit banad för röst för karaktär då jag inte hade voice changer
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte sagt de och inte suttit i den vcn
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har inte sagt de sen dess
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja