Accepterad OlkE | Medlem ansökning [MUDDI]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlkE

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199018023916/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olle Eriksson

Vad är ditt discord namn? OlkE#7395

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Alexander Volkanovic, och har levt på gatan nästan hela sin uppväxt Alexander är 20 år och är ursprunligen från ungern, men kom till sverige 2006 och lyckades ej skaffa sig ett så kallat svensson liv då ingen tyckte han passade in, så han tog saker i egen hand och började göra pengar på gatan på eget vis, och på så satt har han försörjt sin Mamma och styv syster, Men Alexander hamnade i problem i sin förra ort där han bodde så han är nu på flykt och letar en ny stad han kan flytta in i och börja om på nytt, Alexander ska försöka så gott som möjligt anpassa sig till svensson livet så snabbt han kan, men det är inte lätt att dra sig ur detta liv han påbörjat så vi får se hur det går för Alexander i detta ''Nya liv'' Men nya tag ska Alexander ta!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? är som sagt 20 år rpat i 3 år haft en paus på ca 1 år nu men nu när vinter tider kommer så dras jag mer och mer till datorn, och har saknat att rpa om ja ska va ärlig så jag och polarna tänkte återvända och letar då en stor och bra server att spela på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mogenhet, Grymt roliga scenarion mycket skratt och annat smått och gott

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte bara spelar för att vinna alla scenarion att du även kan påverka scenariot att du förlorar så scenariot blir verkligare och roligare för båda parter i scenariot.

Hur hittade du Unive? Har haft en gäng kompisar som lirat här när det var Multistaden, och nu när jag tänkte komma tillbaka kika vi på lite servers och såg att Unive fanns och såklart är detta en av de största Svenska rp serverna.

Vidare till muntligt lycka till! Du har 48 timmar på dig att ta intervjun

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka