Antagen OlkaPolka | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlkaPolka

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ditt discordnamn: nitrx1234_02781 eller OlkaPolka det är samma konto men ibland så funkar det inte att hitta mig så jag skrev båda

Ange ditt födelsedatum 13 September 2011

Varför ska just du bli staff? För att jag vill hjälpa servern att hålla en bra rp nivå och att hjälpa de som behöver hjälp.
Jag försöker alltid göra folkets bästa och försöker lösa problemen på bästa sätt. Och jag är vädigt aktiv och och gör det jag blir sagd att göra. Jag gillar att hjälpa människor och vill liksom bara vara en bra staff i teamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag blir lite irriterad när de som tar reports bara stänger reportsen utan att man har fått hjälp och det vill jag ändra på.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att vi är lite mer trevliga i reports och faktiskt ser till så spelarna har fått hjälp innan vi stänger reportsen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man är trevlig och att man beter sig och ser till så problemet löser sig på det bästa sättet för spelaren. Det är också viktigt att vara mogen och och se till så allt sköts på det bästa sättet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? När jag kommer hem från skolan kommer jag sitta och göra staff arbete sedan har jag träning så efter denna kommer jag sitta hela kvällen som staff. Detta gäller alla vardagar och sedan på helgen är jag online nästan hela dagarna kommer rpa lite men mest staff arbete

Hur länge har du spelat på Unive? på detta konto kom jag till dcn 17 juni 2025 men jag har spelat två år kanske totalt med liten paus.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit helper på en annan server innan men det var så dålig rp nivå på den så även fast man hade sagt till de at skärpa sig så gjorde de inte det. Så jag valde att lämna och komma till Unive.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är beredd för alla uppgifter

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka