Accepterad Olizz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olizz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199133024545/

Ditt Hex-ID: 110000145e6e121

Vad är din discord tagg? Olizz#2986

Vem var det som bannade dig? @LUDDE

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image (2).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var så att jag nyss hade spelat forre med mina vänner och jag hade igång ett fusk/hack när jag spelade då. Sen så slutade vi spela forre så gick jag och käka och glömde helt bort att starta om min dator eftersom jag skulle in och spela Unive. Sen så går jag in på unive och blir typ direkt anti-cheat bannad för att anti-cheatet märkte väll att något fusk var kördes.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kollade på min mobil medans jag hade valt min karaktär sen vart jag bannad. Så det var inte så att jag försökte göra något, spawna in pengar, eller vapen, utan mitt fusk var till Fortnite inte FiveM.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jo det var ju en rättaktig ban eftersom det var mitt fel att jag hade igång ett fusk och var klumpig nog att glömma starta om datorn innan jag gick in på Unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes har spelat på Unive i drygt 3 år och under min period här har jag varit, Blacklistad, Permabannad, och en del temporära avstängningar. Drygt 20 st

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut att inte fuska ifrån alla första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, för det första att inte fuska överhuvudtaget men framförallt har det blivit en läxa för mig. Man ska självklart inte hålla på med fusk/hacks men alla gör misstag och det viktigaste är att man lär sig utav dem. Det gjorde jag defensivts och jag ber om ursäkt för att det blev på detta vis.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka