Accepterad Olizz-AF | Medlem ansökning [Rufsing]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

4hzey

Icke Medlem
Meddelanden
652
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Olizz-AF#2008

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Han kommer i från Malmö uppfostrad bra och har lärt sig om respekt och att hjälpa till ser han någon som behöver hjälp så hjälper han han är en väldigt snäll kille han bryr sig inte vem det är han pratar med han är lika trevlig mot alla. Han är 31 år gammal han fyller år snart o då är det dags och ha fest! Han är väldigt intresserad av Golf och att mecka med bilar och brinner för fotboll han vill bli polis och hjälpa samhället för att han älskar att hjälpa till. Han är älskad av många för att han är så trevlig och tänker ett steg längre än de flesta andra vilket har tagit han långt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att detta är en bra server som jag vill spela på jag tycker det är så kul varje gång jag går in och därför känner jag att jag vill hjälpa servern så att den kommer bli bättre försöker ge allt vad jag än gör o en del av min fritid jag gör är att spela Fivem och då gör jag verkligen för att hjälpa till känner att jag inte gör nån nytta därför vill jag bli medlem på Unive

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att servern är så bra gjord den känns så realistisk och jag känner bara att jag vill vara en del av den jag vill spela på den vill ha tillgång till mer för att jag känner att det hade gjort att jag brinner mer för den jag o mina polare bara gillar denna servern så mycket och jag sak kämpa för att få den så bra som möjligt och ett högre RP

Hur hittade du Unive? genom en streamer som frågade om någon viste en bra Fivem server att spela på så skrev alla Unive och det gjorde så jag blev intresserad av den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att folk ska kunna berömma mig att säga att jag är duktig på Rolle play att jag ska känna mig som i verkligheten att det ska vara realistiskt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hjälpa folk så mycket som möjligt att alltid vara trevlig att bemöta folk så som jag ska bli bemöt mitt största mål är att bli medlem för att det är en roll jag verkligen passar i jag gillar hjälpa till alltid trevlig liksom fast man har en dålig dag ska man ändå va glad mot andra

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
 
Tillbaka
Top