Nekad Olizz-AF | Medlem ansökning [PACDON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4hzey

Icke Medlem
Meddelanden
652
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199133024545/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Olizz#2986

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Sam och är 20 år och har precis kommit in i jobb världen. När han var liten så var hans dröm att bli fotbolls proffs men den ändrades snabbt när han en gång blev mobbad för han inte har bästa boll kontrollen så nu så har hans tankar ändrats och han vill gå mot bilförsäljare eller polis hållet. Han vill bli en bra affärsman och hjälpa till i samhället. Han fick väldigt poäng när han gjorde högskola provet. Han var en sån plugg häst när han gick i lågstadiet tills åk8. Han blev en riktig brud manet och fick tjejer som var 2 år äldre en han. Hans mamma och pappa hade hög lön och Bode i en stor vit villa. Han har ingen direkt kontakt med någon av hans släktingar och ett ensam barn. Hans pappa hade ett stort bil intresse för sport bilar så det bliv snabbt ett intresse för sam. Han brukade drömma om att ha många sport bilar som märken. Lamborghini, porsche, Audi och många andra. Fina kläder dyra klockor och skor är det som intresserar sam mycket. Hans mamma Malin var en snäll och omtänksam mamma som var mer inne på mode hållet dyra kläder smycken och handväskor. Sam är en rolig ,snäll ,omtänksam och väldigt varm go.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer vara en trevlig och rolig karaktär här på Unive. Jag kommer bidra med hög Rp och rolig rp, Jag har ett mål på Unive att jag ska kunna ge andra inspiration av min rp och kunna ta lärdom av den och kunna göra något roligt av alltihopa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket seriös rp och väldigt rolig rp jag kommer göra mitt innersta för att få till så bra RP som möjligt på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för bådas vinst i ett scenario inte bara din egen. Varför? Mycket roligare Rp och mer engagerande RP och alla scenarion kommer bli mycket roligare

Hur hittade du Unive? Har spelat här innan fast det var ett 1 år om inte mer så har typ 2000 timmar på Unive

Nekad, Inte tagit intervjun i tid! Skriv om din ansökan och försök igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka