Nekad Olizz-AF | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4hzey

Icke Medlem
Meddelanden
652
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199133024545/

Ditt Hex-ID: 110000145e6e121

Vad är din discord tagg? Olizz-AF#2008

Vem var det som bannade dig? Jag snackade med min vän på discord sen så börja vi bråka och jag blev arg så börja köra över han ingame och jag vet med handen på hjärtat att jag gjorde fel kommer aldrig hända igen

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? (Kör över folk hade du gjort det IRL)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att man ska ju spela som det är på riktigt och igen hade gjort det irl

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän stog utanför en bil affär sen börja vi bråka irl och så skulle vi gå in min bil så börja vi skoja han sa att jag inte kunde köra över han och sen gjorde jag det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel fast jag tyckte inte det var så grovt så man ska bli bannad en vecka

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte köra över han att visa att jag är 14 inte bete mig som en 10 åring

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag sak inte hålla på att lalla att man spela rp för att det sak va verkligt inte att man ska hålla på som små barn ber verkligen om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka