Inaktuell Olizz-AF | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Olizz#1111

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Är en väldigt aktiv spelare så jag spelar väldigt mycket
Mån 15-22
Tis 15-22
Ons 15-22
Tors 15-22
Fre 15-22
Lör 12-03
Sön 12-22

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag älskar verkligen Unive och det är en server som är bäst helt enkelt och jag har många vänner i Staff teamet och jag har hört hur man är mot varan och det verkar vara så himla kul att få vara staff att kunna få tillbringa sina kvällar med att bara sitta o snacka med folk och bara ha det riktigt kul! Det jag verkligen älskar är att staff teamet är att det är som en liten familj och det är så himla kul att dem har så bra gemenskap och det är klart att man vill bli staff och att få chansen att kunna jobba med alla dessa härliga Folk! Inte bara det istället för att rpa så kan man ta massa reports och ta folk i support och ta massa ärenden osv det hade varit svin kul och jag vill verkligen bli trainee för att jag vill vara en staff jag vill kunna hjälpa Unive jag vill göra mitt bästa för att få Unive bättre. Jag hade verkligen brunnit för att få vara traniee och det hade varit svin kul att får bli en del av staff teamet! Jag har ett stort intresse eller jag har alltid velat bli en staff och jag har ett stort intresse för staff rollen jag gillar sakerna man gör och hur man arbetar att ta massa reports hade bara varit svin kul att kunna förbättra och hjälpa till med servern. Tycker det verkar vara riktigt kul att ta massa tickets och snacka med folk hjälpa folk osv det passar mig väldigt mycket som person och jag jobbar stenhårt och försökt göra allt jag kan för Unives bästa!

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag hade jobbat stenhårt för att förbättra folks RP jag hade speccat mycket tagit forum ärende Support ärende och tagit så många reports som möjligt. Jag hade gjort det som behövs eller om nån staff skulle vilja ha hjälp eller någon säger till mig att jag ska tex ta ett support ärende då gör jag det kommer göra lite Gott o Blandat det som behövs. Sen hade jag jobbat mycket med att förbättra Unive att göra servern bättre att driva den framåt med alla andra staffs. Jag vill liksom inte bli staff för att banna massa folk jag är här för att jag ser detta som en utmaning ser det som ett jobb att kunna driva servern framåt och hjälpa folk hjälpa servern. Men jag hade absolut jobbat stenhårt för att få bort folk som inte är här för att rpa folk som är här för att förstöra och lalla runt!

Hur länge har du spelat på Unive? 5 Månader ca 700 timmar

Har du några tidigare erfarenheter? Yes jag har många vänner som är trainee och mods och jag vet hur dem jobbar osv jag har haft en devv server och där har jag lärt mig allt om servers alla kommandon osv. Och skulle det vara något nytt jag måste lära mig så kommer jag absolut vilja lära mig det!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ./sqlbanoffline (HEX-ID)
./sqlunban (HEX) - Detta kommandot används för att unbana någon som blivit bannad
./sqlbanhistory - Att du kollar en spelares bann historik alltså vilka banns han har fått innan
./tpm - tpar dig till den platsen du har lagt ut på kartan
./kick (ID) (ANLEDNING) - Detta kickar spelaren från servern
./freeze (ID) - Detta gör så att spelarens karaktär fryser fast
./bring (ID) - Detta tpar personen till dig
./goto (ID) - Att man går till personen dig till personen
./spec (ID) - Detta gör så att du i noclip specar personen
./toggleid - Detta gör så att allas id blir synliga för dig inom en viss räckvidd
./revive (ID) - Detta återupplivar personen
./clearinventory (ID) - Detta används för att tömma någons inventory
./giveitem - Du ger personen ett item tex en mobil
./giveweapon - Du ger en spelare ett vapen
./clearall - Du rensar chatten för alla
./announce - Du skriver ut ett viktigt meddelande för alla t e.x "DVar alla bilar på pirren om 2 minuter"
./giveskin (ID)

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag är en väldigt mogen kille och snäll som är redo att köra fullt ut för Unive och verkligen kämpa och ge allt jag kan för att förbättra Unive. Kommer vara rättvis mot alla och kommer ta rättvisa beslut och jag förstår vad som är rätt eller fel tex om någon pratar OOC så klart alla gör misstag med han har brutit mot en regler och det är bann då kommer jag stå kvar vid det beslutet. Om ni bara ger mig chansen så kommer jag verkligen bli så glad för jag vill bevisa att jag kommer kämpa för detta och köra 100 för Unive och jag kommer verkligen kämpa på för att bygga ert förtroende. jag har fått en klacksko bann men jag vill visa att jag är fast vid Unive och visa att jag kommer vara här o vara fast här och jag ser detta som en ny möjlighet att kunna bevisa att jag verkligen vill gå 100 för Unive! Om jag skulle få chansen som trainee så hade det varit ett helt nytt kapitel för mig och det hade varit kul att bar glömma klacksko bannen och börja om på Nytt! Jag kommer inte göra er besvikna!
Bra grabb

Tillbaka