Nekad Olizz-AF | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4hzey

Icke Medlem
Meddelanden
652
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2008

Vad heter du på discord? El Chapo#4025

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar spela på dagen mellan typ 13-19 och sen på kvällarna brukar jag spela till typ -22:00-02:00

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat ca 1 månad och har spelat på servern 230 timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Skulle tagit på mig mer ansvar tex dva bilar som bara står och är sönder o tex blockar vägen sen hade jag svbannat alla som lallar och förstör se hade jag kikat folk som gör saker som inte är alvarligt men man måste ändå fixa det tex folk som går runt men vanliga kläder. Sen hade jag revivat dem som spawnar döda tex på piren eller nån annan spawn sen hade jag gett svban till folk som gör fel tex powergaming osv

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För jag tycker det är kul att hjälpa till och hade velat hjälpa servern med mer ordning o reda och jag vill ta på mig det ansvaret att vara en del av seervern eller vara en större del av servern och jag vill verkligen hjälpa till och kommer verkligen göra mitt bästa för det ska bli så bra som möjligt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Absolut kommer göra allt jag kan för att göra mitt jobb så bra som möjligt och jag kommer vara bestämd i det jag gör tycker jag en kille gör fel så kommer jag svbanna han ifall det är alvarligt är det bara ett litet fel så blir det kick o jag varnar han i anledningen.

Varför ska just du bli servervakt? För jag är väldigt mogen och vet hur jag ta hand om situationer där folk gör fel pga att jag är bestämd i mina beslut och jag vet reglerna och är erfaren om dem så vet vad som inte är okej och vad som är okej.

Varför vill du bli servervakt? För att jag känner att jag har motivationen för det och funderar på bli support och då tycker jag att detta är en bra start för att förbereda sig och jag tror på att jag kommer göra det väldigt bra. Och jag tycker det är kul med commandon och att ha ansvar på sig det är grymt kul!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ett stort intresse av de så jag har lärt mig commadon som tex /revive att ressa någon /svban du bannar nån i 60 minuter /kick att du sparkar ut en kille från servern men får ingen bann/dv du tar bort en bil. det är dem jag kan just nu

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Blev bannad innan och jag har lärt mig av det men mina tidigare banns var inte något alvarligt den ena var suntförnuft den andra var poergaming men det var när jag hade typ 10 timmar och nu har jag 230 timmar så har lärt mig att rpa mycket bättre

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka