Accepterad Olizz-AF | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4hzey

Icke Medlem
Meddelanden
652
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2008

Vad heter du på discord? Olizz#4025

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15-23
Tisdag 15-23
Onsdag 15-23
Torsdag 15-23
Fredag 15-03
Lördag 15-03
Söndag 15-23

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive ca 2-3 månader så jag har spelat ca 400 timmar på Unive.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle fortsätta RPa som vanligt bara att jag hade tagit mer ansvar om jag skulle se någon ligga död på torgen så skulle jag revvat honom. Sen om jag skulle se någon bil övergiven som är sönder och bara står hade jag dvat den för att det ska bli så bra RP som möjligt inte bara det jag hade försökt underlätta för alla Staffs med sånna små saker som dem inte har tid med åka runt o dva alla bilar revva folk vid torget. Sen alla lalliga folk som som finns på tex piren torget för jag ser väldigt mycket lallare lite överallt och dem hade jag Svbannat och folk som har spawn kläderna hade jag också kickat och skrivit byt kläder. Jag kommer göra allt för att underlätta för de högre staffsen för det känns som det har lite viktigare saker än att hålla på att dva billar och kicka folk som har spawnkläderna och då hade jag försökt göra det åt dem. Jag har tiden och menar att det hade inte skadat att hjälpa till!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För jag gillar denna servern riktigt mycket och därför vill jag få bort alla lallare och folk som förstör och nu när jag inte är servervakt så kan jag ju inte banna dem men om jag skulle fått vara det hade jag bannat dem sen sickat klippet till en staff och sen hade ju staffen tagit beslut på bannnen. Jag hade dvat alla bilar som bara blockar vägen och är övergivna för det hade underlättat för staffsen så det inte behöver göra det sen hade jag kickat alla som har sapwnkläder och skrivit byta kläder sen folk som håller bara allmänt på och är störiga och förstör hade jag svbannat folk som inte bete sig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? För det blir mycket bättre RP utan lallare och folk som förstör och jag dvar alla övergivna bilar som blockar vägen gör så det blir bättre RP för det är inte så irl att bilar blockar motorvägen och bara står där. Jag hade gjort mitt bästa för att göra Unive till en bättre plats jag har tiden och orken så inget kan stoppa mig. Men jag hade gjort allt för att underlätta för er staffs och för att RP ska bli bättre och jag kommer göra allt för att bli servervakt en riktigt bra roll man har och viktig.

Varför ska just du bli servervakt? För jag vet hur det går till jag vet hur det fungerar och jag vet hur man gör jag känner att jag kan göra Unive tilll en bättre plats jag är 100 på att jag kan förbättra RP för jag kan kicka och banna folk banna folk som inte kan bete sig/lallare och kickat folk som är nya och inte vet så mycket tex inte har bytat kläder sen man ska sin gubbe och dvat alla övergivna bilar som hjälper RP att bli bättre. Jag har ju många vänner som är servervakter och jag har lärt mig en del av det så jag kan vara servervakt jag vet hur det fungerar alla kommands osv och som jag sa innan jag har tiden och orken och då finns det inget som kan stoppa mig. Jag träffar på en hel del lallare och nybörjare och då kan jag banna dem eller kicka dem så inte staffsen behöver ta sin tid för att hålla på med dem när vi kan göra det. Och jag gillar denna servern riktigt mycket så jag hade gjort allt för att få denna rollen.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag tycker det är en bra roll för att kunna lära sig mer när man är servervakt så bannar man folk och jag kan alla regler och det är ju väldigt viktigt för man kan inte banna folk när man själv inte kan reglerna jag kan reglerna och jag känner att jag har tiden och orken för att vara det och jag hade gjort allt för att få vara det. Jag har 400 timmar på Unive och jag känner att jag är redo för att uppgrade min roll att ta mer ansvar att underlätta för staffs och bara göra dem små sakerna som dem inte ska behöva göra och så mycket tid jag lägger på servern känner jag att jag skulle kunna ta på mig rollen eller ta på mig jag skulle vilja ha rollen för nu är jag stensäker på reglerna kan väldigt mycket om Unive regler commands osv och jag har en känsla att jag verkligen kan behöver vara chansen.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja jag kan en del Revive om nån skulle dö av typ en bugg så kan jag revva dem. Kick att du sparkar ut någon men du ger dem inte bann, svbann att du bannar någon i 60 minuter, toggleid att du ser alla id hela tiden iztället för att trycka pagedown hela tiden.

Är du whitelistad på serven? Yes blev det 2 dagen jag spelade på Unive

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad 2 gånger och det har varit korta banns en var suntförnuft körde på en vägskylt och rpa inte på det och då blev jag bannad 3 dagar sen den andra var att jag inte RPa på skador men det blev en fel bann för att det var dsync.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara Unive Mvh Oliver

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka