Nekad Olizz-AF | Ansökan till Servervakt (hagge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4hzey

Icke Medlem
Meddelanden
652
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2008

Vad heter du på discord? Olizz#4025

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Just nu spelar jag mest på kvällen och på dagen jag hade spelat mycket på morgonen men vaknar rätt så sent så hinner inte det men jag kommer vara väldigt aktiv för de är jag iaf nu

Hur länge har du spelat på Unive? 170 timmar har jag men har spelat ca 4 veckor

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle fortsatt vara mig själv spela på som vanligt bara att jag hade tagit ett extra ansvar tex kolla lite extra ha mer koll på vad som händer i servern jag hade tex dva bilar som är sönder o blockerar en väg och ingen är där o väntar typ på mekonomen liksom bara dragit så hade jag dv den bilen. Om jag hade träffat en kille som bara håller på att lalla så hade jag kickat han för ge en varning och om han kommer in efter jag har kickat han o fortsätter så hade jag bannat han. men jag tror det hade gjort så jag får det roligare ingame pga av att jag gillar att hjälpa till och tror att jag hade gjort det bra och jag hade aldrig använt mina funktioner jag får för att hjälpa mig själv.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag tycker att jag hade gjort det bra att hjälpa folk och servern jag känner att jag har tiden för att hålla extra koll på spelare osv och jag gillar denna servern otroligt mycket vilket gör att jag har en glöd som gör att jag vill hjälpa servern så mycket som möjligt och jag tror att det hade passat mig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Ja 100 kommer verkligen kämpa för att göra mitt jobb så bra som möjligt kommer verkligen lägga tid på att jag ska göra mitt jobb så bra som möjligt och jag kommer alltid ha en god ton mot alla för att jag är mer för att lära folk än att skälla ut de för de de gjorde fel vilket jag är 100 på att spelarna på unive kommer uppskatta. Men såklart är det en kille som bara är här för att förstöra så kommer jag såklart att banna han

Varför ska just du bli servervakt? För att jag känner att jag har tiden för det och lusten jag känner att jag hade gjort det väldigt bra och jag gillar att hjälpa folk och liksom förklara va de gör fel liksom om jag ser en kille som gör fel men ändå försöker så hade jag bara liksom kunnat kicka han sen skriva hoppa stör ej 16 sen snacka med han och förklara men är han här för att lalla liksom så bannar jag han ju men jag är 100 på att jag hade gjort mitt jobb riktigt bra.

Varför vill du bli servervakt? Som jag har sagt så älskar jag att hjälpa till osv men jag är 100 på att jag hade gjort det bättre än vissa andra server vakter pga min aktivitet på servern är väldigt aktiv jag är väldigt snäll o trevlig om jag bemöter en kille som gör fel så förklarar jag vad han inte ska göra osv men jag tror att vara servervakt hade passat mig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ett intresse av de så jag har lärt mig tex /revive ID så revivar du nån som tex dött av en bugg eller dött på ett felaktigt sätt. /kick är att du slänger ut en person som gör fel. sen med att dv billar behöver jag en liten förklaring på kan inte den så bra. /svban är att du bannar någon i 60min

Är du whitelistad på serven? Ja har varit det i ca 3 veckor

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja när jag var ny på servern så blev jag bannad 2 gånger den ena var för jag körde på en stolpe med de blev dsync o jag rpa inte på de så de blev suntförnuft o sen en gång för jag körde för en polisavspärrning innan de hade tagit bort de de höll på att ta bort men de hann inte komma till min sida så körde jag förbi

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej endast denna servern jag gillar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka