Accepterad oliwerb06 | Whitelist ansökning [APELSINEN!!!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

oliwerb06

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: oliwerb06

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198344684024/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? oliwerb06

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Henrik Gustafson är född 1997-12-18 och växte upp med sina föräldrar i Uppsala och han hade en vanlig barndom ända tills han började 7an. När Henrik började 7an fick han reda på lite saker om sin pappa. Henrik fick reda på att den personen han hade kallat pappa ända sen han lärde sig att prata va inte Henriks riktiga pappa Henriks riktiga pappa hade åkt in i fängelse på livstid för 2 mord och ett bankrån. Henrik gick inte ut 9an med bra betyg alls han kom inte in på något gymnasium och han hade det väldigt tufft. Henrik blev mer aggresiv och började hålla på med små brott t.e.x häleri och inbrott. En dag så fick polisen ett larm om ett pågående inbrott på en resturang när polisen anlände lyckades dem gripa Henriks 2 vänner men Henrik kom undan och lyckades fly från platsen på en cyckel. Efter den kvällen skärpte Henrik till sig och skaffa en tjej. Henrik va 18år när han fick reda på att hans tjej hade gått bort i en bilolycka. Efter det drog Henrik från Uppsala och bestämde sig för att aldrig vända tillbaka. Nu mer bor han i Multistaden och försöker styra upp sitt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker jag ska bli whitelistad för att jag är bra på rp och att följa regler. jag tar rp väldigt seriöst och tycker det är väldigt kul. Jag vill även ha jobb och kunna tjäna pengar och leva så mycket som verkligheten som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har hört mycket positivt om denna server och den är seriös vilket är den typ av server jag letar efter.

Hur många timmar har du på FiveM? 2 timmar (har spelat mer hos kompisar)

Hur hittade du Multistaden? en kompis tipsa mig sen kolla jag upp servern själv.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej :D

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Tillbaka