Nekad OLIWER_P | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

OLIWER_P

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer Persson

Vad är ditt discord namn? .oliwer69x

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 1990

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter olof andersson och är 33 år gammal. Han har bott i sverige hela sitt liv. Han har haft en tuff uppväxt. Han hade det svårt i skolan och han och hans familj vart illa behandlad av hans pappa. Hans pappa var alkoholist och misshandlade hans familj. olofs familj bestod av olofs Mamma,Pappa, Lilla syster och Storebror. När olof var 10 år så var hans storebror 15 år och olofs storebror hade fått nog av deras pappa, så en dag gick han till hans far och satte en kniv i halsen på han. olof kommer ihåg den dagen som igår och han kommer nog aldrig glömma den. Men sen den dagen var allt annorlunda. olof började bete sig jätte illa i skolan och han började små snatta tex godis. När han fyllde 14 år så vart det värre. När olof var på skolgården och körde basket så kom det fram två unga män. Dom frågade om han var sugen på att tjäna pengar. Och han sa ja så sen den dagen började han med narkotikaförsäljning. Han gav till och med upp basketen som var hans största intresse. Men när han vart 20 bestämmde han sig för att ändra på sitt liv. Han slutade med narkotika och började jobba på postnord. Han jobbade där tills detta år då han år 33. Nu letar han jobb och hoppas på att få jobba inom bilbranchen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med högre rp och göra servern mycket roligare. Jag är aktiv väldigt ofta och om jag tex får ett jobb så satsar jag all in. Jag är tex på jobbet jätte ofta då och aa är allmänt väldigt aktiv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att båda ska ha roligt i ett scenario. Så om tex jag är i ett slagsmål med 4 mer personer involverade så slår jag ner en kille och då kanske jag inte sparkar och slår så att han dör, att jag låter han får in lite slag också så att det blir roligt för båda

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja de har jag här kommer några:Visa alltid respekt mot andra medlemmar,Undvik hot och utpressning,visa alltid respekt mot staff och undvik att överrösta

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, har spelat andra spel som man rpar i

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej fick nog med allt

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning mer. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka