Nekad oliwer_kungen | Medlem ansökning [Bullfan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliwer_kungen

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliwer hagström

Vad är ditt discord namn? mr_vaden#5519

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oliwer Hagström. Han är 22år. Och är född 2000. Han är en väldig rolig person som gillar att få andra att skratta. Han har ganska lätt att lära sig nya saker. Han vill bli den högsta inom polis yrket det är det Han jobbar för just nu. Hans favorit matt är pizza. Hans bästa vän heter Liam. Han har lätt för att hitta nya kompisar. Han älskar att hjälpa andra personer. Han är alltså inte självisk. Han gillar att va med vänner och jobb kompisar. Han älskar helt enkelt att prata. Han har lätt för att förstå personer. Alltså om dom har problem med något. Han gillar att ta hand om sig. Alltså att köpa kläder fixa sig och sånt. Hans liv är väldigt enkelt. Just nu har han inget jobb men han hoppas att han får jobba inom polis kåren. Hans intressen är att spela fotboll och tennis. Han gillar att vara väldigt aktiv. Han är ingen problem med någon sport. Hans koropp är fullt fungerande. Så han har inte problem med något. Hans bakgrund är väldigt bra. Hans familj har alltid haft ganska bra med pengar. Hans 3 syskon har det väldig bra idag men efter som Han själv inte har något jobb så går det helt enkelt inte så bra med ekonomin.
Han har inte haft så värst svårt i skolan. Han hade alltid haft någon vid sin sida.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem för att jag vill visa vad jag går för. Jag vill ha ett jobb. Jag har alltid velat gå med i en rp server. Och nu så har jag hittat den här. Jag vill hitta nya kompisar som jag kan lära känna. Jag vill kunna leva som i verkligheten helt enkelt. I unive så rp alla väldigt bra så nu vill jag va medlem så jag kan få visa jobb som man måste ha ett medlems skap. Jag hade blivit väldigt lycklig ifall jag hade fått ett medlem skap. Jag har alltid haft svårt med att hitta bra servrar men nu så har jag hittat en perfekt server. Så nu håller jag tummarna för att jag kan få godkänt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att alla ska få en vinst. Man ska inte bara hjälpa sig själv eller vissa utan vi ska hålla ihop som ett lag/stad. Vi ska vissa alla servrar att vi är den bästa hjälp samma rp server . Så nu sätter vi I gång!

Hur hittade du Unive? Jag har varit medlem här sedan innan

Nekad, förklara vad "spela för motpartens vinst i ett scenario" betyder.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka