Nekad oliwer_kungen | Medlem ansökning [Bananen13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliwer_kungen

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer Hagström

Vad är ditt discord namn? Yes#2455

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Karlsson. Han är född år 1995 , han är en man som vill utveckla sig själv i livet och hitta nya saker att göra. Hanns mål är att skaffa sig ett jobb helst så vill han bli polis och hjälpa samhället. Han har inga barn och ingen tjej/fru. Men hanns dröm är även att få barn samt en familj så han inte längre behöver vara ensam , hanns föräldrar dog när han bara var 3år så han har haft den ganska tufft i sitt liv , men som tur har hanns moster tagigt hand om han på ett bra sett. Hanns skolgång har varit helt okej men ganska bra betyg men han hade dock inte så många vänner. Han var mycket själv på rasterna och var väldigt ensam i skolan. Han gillade inte att vara med vänner när han var liten. Men destå äldre han blev destå mer vänner fick han, just nu hade han ett ganska bra liv men som sagt så har han fortfarande mycket drömmar kvar att leva upp till , hanns moster hade stora förhoppningar på Göran som barn , men vid år 2002 så dog hanns moster så han fick flytta till en foster familj och fortsätta att leva hos dom. Det gick ganska bra men han saknade sin moster så mycket att han grät varje natt då hanns moster var den enda släktningen han hade haft kvar i livet. Men just nu går det helt okej men har söker fortfarande jobb och en snäll familj. Han älskar att äta pizza på fritiden samt att vara med vänner , hanns favorit sport är tennis han har älskat den nästan hela livet. Just nu är han inte med i någon tennis klubb utan han spelar med vänner och har det bara kul , han gillar inte att ha press på sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem för att jag vill visa vad jag går för. Jag vill ha ett jobb. Jag har alltid velat gå med i en rp server. Och nu så har jag hittat den här. Jag vill hitta nya kompisar som jag kan lära känna. Jag vill kunna leva som i verkligheten helt enkelt. I unive så rp alla väldigt bra så nu vill jag va medlem så jag kan få visa jobb som man måste ha ett medlems skap. Jag hade blivit väldigt lycklig ifall jag hade fått ett medlem skap. Jag har alltid haft svårt med att hitta bra servrar men nu så har jag hittat en perfekt server. Så nu håller jag tummarna för att jag kan få godkänt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man inte ska spela olika scenarion bara för att vinna. Utan man ska spela för att det är roligt. Bara för att du förlorar ett scenario ska du inte bli arg och quita för det är bara ett spel utan som sagt du ska spela för att ha kul och INTE göra scenarion bara för att vinna. Man ska hålla en bra social rp nåvå helt enkelt.

Hur hittade du Unive? Jag har varit medlem här sedan innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka