Nekad oliwer_kungen | Chef-jobb ansökan [SECURITAS] [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

oliwer_kungen

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till att bli Securitas chef.

Vad heter du IRL? Jag heter Oliwer.

Vad heter du på discord? mr_vaden#5519

Hur gammal är du? Jag är 13år [2009-03-14]

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i nästan 2 månader.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att göra Securitas till ett jobb som alla i servern har respekt för. Jag kommer att införa flera utbildningar hur man ska bete sig för att få så bra rp som möjligt. Jag kommer försöka att göra så att mina personalansvariga är mer i tjänst och kan ta intervjuer oftare så vi kan växa och bli stora. Vi inom securitas har tyckt att det inte har varit så bra rp inom securitas. Jag kommer att fråga alla kollegor vad vi kan göra för att utveckla vår rp. Jag kommer lyssna på alla på securitas och inte ta massor av beslut utan att folk vet det. Jag kommer att göra så att vi har folk på alla samarbeten vi har och även på piren och torget. Jag kommer göra så folk får flera chanser att gå en utbildning och slippa att behöva vänta. För om vi har flera dörrvakter kommer antagligen dom bli arga och där efter att sluta. Jag kommer jobba hårt jag kommer slita för att securitas ska vara ett bra jobb folk ska ha respekt för oss vi ska kunna känna att folk har respekt för och helt enkelt få en bättre rp inom securitas. Jag kommer att ha mycket koll på alla som är anställda för om folk inte slutar lalla runt så måste man göra något så dom slutar så den personen inte gör så fler hoppar på hans väg. Så jag kommer göra det svårare att få bli securitas. För det är ingen som tar tag i det här så nu är det dags.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Just nu är jag personalansvarig på securitas. Jag tycker själv att jag har gjort ett bra jobb.

Hur ofta kommer du vara inne? måndag: 15:30-22:30
tisdag: 16:00-22:30
onsdag: 15:00-22:30
torsdag: 16:00-22:30
fredag: 15:00-22:30
Lördag:12:00-01:00
söndag:12:00-23:00
Men kan hända att det blir lite ändringar då och då

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja så klart jag vill fortfarande jobba för securitas och göra securiats bättre.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar bara unive.

Har du läst våra Regler? Ja såklart!

++++++++rep sitter i ledningen just nu och den hära grabben sitter som personal ansvarig sjukt duktig person som förtjännar detta jobb som chef han kommer göra stora framsteg med securitas

Tillbaka