Accepterad oliwer_kungen | Chef-jobb ansökan [rtj] [Troik] [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliwer_kungen

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Oliwer Hagström

Vad heter du på discord? mr_vaden#5519

Hur gammal är du? 14år

Hur länge har du spelat på Unive? Lite till och från men typ 3 månader.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla räddningstjänsten på det sättet att jag kommer att ha flera aktiva personer på räddningtjänsten , jag vill även få in flera nya rekryterare samt fler anställda. Hur ska jag göra det undrar säkert ni på unive: Jo jag kommer att fixa ett starkt aktivt lednings team som verkligen vill räddningstjänsten väl och vill utveckla just det här jobbet. Jag kommer att vara hård med regler så vi håller en bra hög rp. Jag vill även få in flera ec över saker så att allt bara rullar på så folk slipper komma till mig hela tiden och fråga om saker. Jag vill att alla ska vara så aktiva som möjligt jag kommer gå igenom en rensning inom just räddningtjänsten så vi inte har massor i våran panel som är oaktiva eller har lämnat unive. Jag vill skapa starka band emellan båda sjukvården samt polisen för som sagt vi alla jobb är ett jobb inom blåljusverksamheten och vi behöver varandra vi är helt enkelt som en familj. Jag vill även att folk ska ha tillgång till utbildningar att alla ec över allt ska ha planeringar när dom ska ha utbildningar eller liknade.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit rekryterare inom räddningstjänsten samt har jag varit ec för sjukvården. Jag har lärt mig hur man vårdar folk hur man samarbetar med folk och hur olika utbildningar går till.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag:15:30-22:00
Tisdag:15:30-22:00
Onsdag:15:30-22:00
Torsdag:15:30-22:00
Fredag:15:30-02:00
Lördag:10:00-02:00
Söndag:10:00-22:30

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

-/+ rep asså bra ansökan men med de erfarenheter han har tror jag inte han kommer kunna styra upp detta yrke då inte ens pontuz08 kunde

-rep, Känner att han inte har ledarskapet för att kunna vara chef för yrket.
+rep, När han väll vill rpa så gör han det

Istället för att sitta och klaga på min ansökan så kan ni la ansöka själva och inte sitta och -repa mig eller +repa mig för bryr mig inte så mycket om reps

Istället för att sitta och klaga på min ansökan så kan ni la ansöka själva och inte sitta och -repa mig eller +repa mig för bryr mig inte så mycket om reps
Jag kan bli chef på 10 minuter då jag jobbat där flertalet gånger även varit varje rang som finns förutom chef men har inte tiden

+rep jag hoppas du genuint blir chef över räddningtjänsten, du verkar vara väldigt dedikerad till jobbet och jag tror du kommer hålla de aktivt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka