Nekad oliwer_kungen | Ban Överklagan [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliwer_kungen

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/grnv-ctnq

Ditt Hex-ID: steam:11000014c9e1d9b

Vad är din discord tagg? mr_vaden#5519

Vem var det som bannade dig? 9tarzan

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (2).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom fick en fel uppfatning om vad som hade hänt ifrån servervakten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var utanför securitas sedan kom folk ifrån securitas och gav mig nyckel och en tazer vill säga att jag är krim. Sen gick jag in sköt ett tazer skott på chefen sedan så försökte en person slå ner mig sedan sköt jag han för självförsvar. Sen så sprang jag ut och lämnade tazern och nyckeln i min epa. Sen gick jag runt ett tag sedan gick jag till baksidan av securitas och skulle försöka att hitta någon att va med sedan så blev jag kickad ifrå servern och fick 1 timme ban och sedan fick jag 5 dagar ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag förstår att jag har gjort fel men om det var grov sunförnuft det vet jag inte om jag tycker sedan stod det att jag sköt alla med en tezer det var typ 2/7 sty så det var felaktigt. Sen tycker jag att det var lite överdrivet med 5 dagar ban för det finns så många lallare som får 1dag ban för suntförnuft

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte fått någon tidigare ban så tycker det är kånstigt att jag fick en så lång ban för 1 misstag!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat gå där ifrån och va med vänner hitta på något kul. Försöka hitta ett gäng som jag kanske får va med för blev krim idag så lite tråkigt att jag slösa pengar på den dagen jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska rp på ett bra sätt att det kommer bli konsikvenser av det man gör jag ska läsa på reglerna mer nogrant och om jag skulle bli unbannad så skulle det var bra så jag kan va med vänner som jag har lärt känna genom att spelat unive. Jag kommer vara mer mogen och tänka på det jag har gjort och aldrig göra om något liknade igen för jag tror att det inte är någon som vill bli bannad för ni har en bra server och det säger jag inte bara för att bli unnbanad utan för ni är en bra server och jag kan ha handen på hjärtat och säga att ni är det ända spelet jag spelar och jag älskar verkligen er server!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det försår jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka