Accepterad oliwer_kungen | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliwer_kungen

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/grnv-ctnq

Ditt Hex-ID: steam:11000014c9e1d9b

Vad är din discord tagg? mr_vaden#5519

Vem var det som bannade dig? flake x J

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bann unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pratade ooc som är en regler som man inte får bryta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis skulle åka fixa lite kokain för skulle köpa en glock-19. Sen när jag hade varit där i kanske 15min så kommer en kille ifrån ingen stans och tänker råna oss. Då så säger han upp med händerna annars dödar jag er. Då så höll vi uppe våra händer och då skriver jag samtidigt att jag kommer skicka en video på när han gör det han gör då jag själv tycker att han bröt emot suntförnuft och fail rp då hade 1 själv grabb kommit in i en båt ifrån ingen stans och bara hota 2 sty som ändå är 2. Nej tror inte det utan han den där grabben borde varit rädd när vi var 2 sty men nej. Sen när vi är påväg ut ifrån båten så säger jag du kommer få en flygbiljet utav staten så du kan åka till maldiverna då säger han e jo va nice vill faktist resa. Sen så skjuter han ifrån ingenstans emot oss när vi lyssnar på han sen så försökte han prick skjuta emot mig när jag sprang där ifrån jag lyssnade på han men han sköt oss ändå. Sen så fick jag en bann.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt bann. Men tycker att bann längden är för lång när man bara gjorde det lilla.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivit bannad 2 gånger innan. Då jag hade skjutit min chef med tazer efter sparken. Och jag hade slagit ner en kriminalvårdare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att skriva något och bara lyssnat och sätta mig i support och säga vad som har hänt då jag tyckte att han bröt emot reglerna. Så jag skulle bara aceptera att jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer att sluta skriva i ooc chatten och börja vara med på era rp samtal ni har varje dag klockan 18:00. Så jag själv kan få en bättre rp nivå. Och sen ska jag kolla på era youtube videos och även kolla igenom reglerna en extra gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det försår jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka