Nekad oliwer_kungen | Ban Överklagan [Pontuz08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliwer_kungen

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/grnv-ctnq

Ditt Hex-ID: steam:11000014c9e1d9b

Vad är din discord tagg? mr_vaden#5519

Vem var det som bannade dig? Pontuz08

Hur lång tid var din ban? 11 dagar och 22timmar och 60min

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-15 200829.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför jag fick en bann för var i fängelset efter att jag hade haft securitas som gisslan och jag lämnade över mig själv till polisen och sa att jag hade gjort fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit i fängelset i 3timmar sen så kom 2 sty ifrån kriminalvården och då sa dom att jag kunde få en rast på gården och då såg jag chansen att rymma där ifrån så jag försökte men sen så han dom ta mig och jag fick gå tillbaka till fängelset sedan så var det restart och sen när jag skulle komma in game så var jag helt plötsligt bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktig ban då jag försökte rymma ifrån ett fängelse då det är vanligt irl sedan så fick jag ban för jag lallar efter ha fått sparken ifrån mitt jobb. Jag fick sparken för 5 dagar sen så fattar inte varför jag fick en bann helt plötsligt nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att jag hade skjutit min chef med tazer efter att fått sparken och jag lärde mig att ha koll på reglerna och inte göra något liknade igen jag överklagde och den gick igenom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte eftersom jag fick en BAN NÄR JAG SATT INNE PÅ FÄNGELSET! Vadå fått sparken ifrån mitt jobb och jag har gjort lall snälla vissa mig vad jag har gjort när jag har sutit inne. Har varit stilla typ hela tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för har inte gjort något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det försår jag!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka