Nekad oliwer_kungen | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliwer_kungen

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/grnv-ctnq

Ditt Hex-ID: steam:11000014c9e1d9b

Vad är din discord tagg? mr_vaden#5519

Vem var det som bannade dig? flake x J

Hur lång tid var din ban? 6 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bann unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom bannade mig för att jag skrev occ och pratade visst ooc. Så bannen jag fick var rätt men tycker 6 dagar var lite långt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på båten där man gör kokain och skulle göra kokain med min kompis i mitt gäng sen ifrån ingen stans så kommer den här grabben in och säger upp med händerna och börjar hota oss. Själv tycker jag att det e fail rp då vi var 2 sty och irl hade nog inte någon som varit själv hotat några som var 2sty. Sen så skriver jag i ooc att jag kommer skicka ett klipp på när han gör så för det där är rent ut sagt fail rp tycker jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen var rätt åt mig men tycker att jag hade kunnat få 3 dagars bann för 6 dagars bann för det lilla.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått 2 tidigare banns båda var för jag hade lallat efter jobb då jag hade skjutit min chef med tazer och slagit ner en kriminalvårdare. Det jag har lärt mig av dom är att när man blir sparkad ifrån ett yrke då ska man bara gå vidare i livet och hitta ett nytt jobb.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att skriva i ooc och bara skickat in en video till staff utan att han hade vetat. Sen hade jag kunnat bara lyssna på han och gjort som han sa och bara varit tyst och lyssnat och bara rp igenom senariot och sedan säga till staff vad som hade hänt helt enkelt. (Vet att jag skrev lite men finns typ inget mer jag hade kunnat göra annerlunda)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska skriva i ooc chatten och inte säga att han kan få en flygbilljet för det är ooc. Plus var arg i stunden då jag har blivit rånad ett fler talls gånger så var arg i stunden på personen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det försår jag!

Det är inte så svårt att följa regeln Halv ooc ingame. Väldigt tråkigt. Tycker du borde vänta ut din ban lite till innan du får en till chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka