Inaktuell oliwer_kungen | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliwer_kungen

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer Hagström

Vad heter du på discord? Mr_vaden#5519

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag:15:30-22:00
Tisdag:15:30-22:00
Onsdag:15:30-22:00
Torsdag:15:30-22:00
Fredag:15:30-02:00
Lördag:10:00-02:00
Söndag:10:00-22:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? har varit medlem 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/46793/Downloads/ban.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att se till så att alla håller sig till serverns regler. Dom brukar vara som staffs bara att staffs kan ge folk en längre bann. Först så ger en servervakt ut en bann sedan så kommer någon staff att läsa igenom bannen och sedan får dom komma fram till hur lång bannen ska vara eller ifall det var en felaktig bann. En servervakt kan banna någon som längst i 1 timme.
Som sagt en servervakt håller koll så arr rp följs och att ingen lallare finns. En servervakt kan revva folk ifall det skulle vara någon som tillexempel bara dör för att servern buggade till, Men man ska ALDRIG revva folk när dom har dött av en orsak som tillexempel en skott i magen. För går man runt och revvar alla så blir det lixom ingen rp. Och en servervakt måste alltid hålla sig till reglerna annars kommer ens servervakts roll att dras in.

Varför vill du bli servervakt på servern? g vill bli server vakt för att jag vill höja unives rp nivå. Då det finns många lallare i staden. Jag vill att alla ska hålla sig till reglerna då om man inte gör det kommer få en bann. Själv tycker jag att det är lite tråkigt att det ens ska behöva finnas servervakter att folk inte bara kan rp. För har dom fått medlemskap så SKA dom ha läst alla regler. Sedan vill jag bli servervakt för jag jobbar inom räddningstjänsten och då kan det vara bra att kunna revva folk när man har utbildning. För tillexempel polisen revvar folk på utbildningar när dom skjuter varandra. Och då kan det vara bra för mig att kunna revva folk på utbildningar tillexempel att någons spel buggar så att personen kommer utanför mapen men sedan kommer ifrån ingenstans ner på marken igen och är död. Då kan det vara bra att kunna revva personen då vi inte ska behöva slösa tid på att vårda någon för att personens spel inte funkar som det ska. Men min största anledning är att höja unives rp nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att du tex revvar dig under ett scenario alltså att du använder dina permse för dig själv , du kanske även bannar någon som har gjort ett fel men bannar inte din kompis som kanske har gjort något fel. Abuse är tex att du revvar dig under ett scenario att du abusar dina permse. Du kanske bannar någon utan anledning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka