Inaktuell Oliwer11 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliwer11

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? owe25

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Martin Larsson och han är född 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, trevlig, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Det började den 14 April 2000, Martin födds i en ganska jobbig familj, där han får vara med om syskon och familje medlemmar som inte tycker om han så mycket vilket leder till at bfår en väldigt tuff bakrund, det tog inte lång tid innan soc fick reda på att hans pappa och mamma tog droger vilket gjorde att han fick flytta till et familje hem vi redan 5 års ålder och det va då hans tankar om att bli polis började. När Martin va 20 så flyttade han ifrån sin foster familj och började plugga som polis, nu när han är klar med högskolan så vill han hitta en trevlig stad att flytta in i och känna sig hem trevlig med. Martins framtids planer är att hjälpa andra barn som har samma problem och uppväxte som han han hade när han va liten, så att andra inte ska behöva leda till samma dåliga liv som han en gång va i.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och roliga scenarion, då jag har varit här förr och de gick ganska bra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja de har jag en jag har lärt mig från mina misstag, de va förut på Unive för ett tag sen men nu när jag till och med kommer in på serverar som är 18+ för att min rp är så bra så vill jag försöka en gång till på Unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM vehicle deathmatch, man använder sitt fordon som ett vapen för att skada eller döda andra utan bakomliggande scenarier. RDM Random Deathmatch, du dödar eller slår andrapelare utan ett bakomliggande scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit med förut på Unive innan jag tog en paus från spelandet och nu va mina roller borta så de hade varit roligt att komma tillbaka på den bästa serven av alla

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du ej är med unive discorden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka