Nekad Oliwer spaak | Ban överklagan [Fjonken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliwer spaak

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229385106/

Ditt Hex-ID: 110000100000638 (Hex)

Vad är din discord tagg? Spaak#8703

Vem var det som bannade dig? Naod

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bug abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bug abusa så att de skulle gå snabbare att få kemikalier.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var å plockad kemikalier åt mina kompisar för att hjälpa dem. sedan så klickade u å då trode jag att jag inte skulle få nå kemikaler sen märkte jag att jag fick de endå. Då märkte jag att de gick snabbare att göra så än att vänta ut tiden och då fortsatte jag att göra så ist. Jag viste inte att de var en bug abuse fören jag fick bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel så de var ingen felaktig bann.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ingen tidigare ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ist för att jag klickade u hela tiden så kunde jag bara väntat ut tiden å inte använda en bug.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte buga sig till något till egen vinning och om jag hittar nån bug så ska jag kontakta en suport eller liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka