Nekad Oliwer | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliwer

Icke Medlem
Meddelanden
539
Reaction score
34
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/diasdasdasd/

Ditt Hex-ID: 110000140357173

Vad är din discord tagg? Oliwer*#1311

Vem var det som bannade dig? Bulten

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs bannade mig eftersom att jag då hoppade ut i en bil efter jag och mina polare hade skjutit ner en person som börjat skjuta mot oss utan anledning. Sedan sprang jag dit och hämta upp kroppen och tog med han. Därför tror jag att staffs valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare var hos ett gäng som heter Mayans och skulle ha ett möte. Sen sköts det där så vi drog men på vägen så började en random person börja att skjuta emot oss så vi dödade och tog med hans kropp för att dumpa honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att jag gjorde fel men heller inte helt rätt. Det var onödigt att jag skulle springa och ta upp honom direkt efter vi dödat han men tycker inte det ska ge en 5 dagars ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade möjligen kunnat vänta lite mer och sen ta med han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jajemän.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Din ban överklagan har nekats!
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka