Nekad Oliwer | Ansökan till Dubbelarbetare [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oliwer

Icke Medlem
Meddelanden
539
Reaction score
34
Användarnamn: Oliwer

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Oliwer

Ange ditt födelsedatum 28 Juli 2007

Vad heter du på discord? Oliwer#1337

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat i 3 månader typ är inte säker :)

Hur många timmar har du på Multistaden? 719 timmar och är inne flera timmar varje dag.

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Jag rpar nu som kriminel varje dag och tycker det är tråkigt med alla skjutningar även fast jag inte är med på dem flästa men skulle vilja prova på något nytt. Jag skulle prova på många nya jobb jag ska inte byta job varje dag utan ska ha ett job ett tag och sen kommer jag byta vilket annars jag ser många gör och det tycker jag inte är bra rp och kommer anstränga mig för att göra den bästa rpn som man kan ha! Jag kommer även söka till dem jobben som inte är så aktivt och försöka hjälpa dem så mycket som jag kan, så det går bra för dem och tex bli mekonom eller sjukvårdare för att vet själv hur det är när man flertals gånger ringer/messar och dem inte svarar och det ska jag försöka bidra med att det blir fler jobb som blir aktiva och höja rpn nivån sen är jag väldigt trött på att sitta i support för tycker det är väldigt tråkigt och tar oftast väldigt lång tid och under den tiden kan man försöka göra roliga scenarion och rpa istället!

Hur kan man skilja på olika karaktärer? Man ska för det första inte känna någon som man gjort på sin förra karaktär för det är viktigt att inte meta för man man ska tänka på att man har en ny karaktär som innebär att man ska rp på att man är en helt annan person och att man inte känner någon och inte veta vart allt ligger tex man kan försöka prata med en annan röst vilket jag kommer göra för tycker det höjer rpn nivån mycket och man kan tex klä sig annorlunda och se ut på ett annat sätt än sin förra karaktär. Jag kommer ha helt olika personligheter och ha en helt annan bakgrund. Men om man lyckas med att ingen känner igen tex att ens kommpis känner igen mig då tycker jag att man har lyckats :)

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? Jag ska bli dubbelarbetare för att jag är aktiv flera timmar per dag och kommer vara inne på båda karaktärerna lika mycket och hitta en bra balans. Jag kommer bidra med bra och seriös rp och söka till dem jobben som inte är lika aktiva som visa andra och hjälpa mina arbetskamrater och se till att alla har en bra och seriös rp nivå så det blir roligt för alla. Om jag skulle bli dubbelarbetare så kommer jag aldrig lalla runt utan jag kommer ta det så seriöst som jag kan! Jag har även vart Falck innan så om jag skulle bli dubbelarbetare så kommer jag då ansöka till mekonom och hjälpa mina kollegor och lära dem alla mina tidigare erfarenheter och kommer hjälpa så många jag kan att bli bättre på att rpa och sitter alltid i dc. Jag kommer vara så trevlig som jag kan till mina kunder/patienter you name it och så dem får en bättre dag och blir glada om det tex hänt något i skolan tex och det är mitt mål att få minst en perosn glad varje dag för vet själv att allt inte är lätt hela tiden och hoppas somsagt på det :)

Varför vill du bli Dubbelarbetare? Jag vill bli dubbelarbetare för att jag tycker det är jätte roligt att rpa som jag värkligen älskar och om jag då skulle bli det så kommer jag då ansöka till dem jobben som behöver anställda och tycker det är tråkigt med att bara göra kriminela saker dag ut och dag in utan jag vill testa på nya saker och hjälpa till så rpn blir så bra som möjligt på dem jobben som jag jobbar på :) Jag ska vara jätte aktiv och ta alla larm som jag får och värkligen göra mitt bästa! Det första jag skulle göra om jag blir dubbelarbetare är att ansöka till tex mekonom, sjukvårdare mm och börja rpa :)

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag och har varit det hela min tid som jag har spelat på multistaden och kommer förbli det.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag och det är det som har hjälpt mig till den rpn nivån jag har idag och jag har lärt mig jätte mycket av mina misstag och det kommer aldrig hända igen!

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? Ja det har jag verkligen och jag hoppas att jag kommer få sjansen att bli dubbelarbetare och kommer följa reglerna till 100% :)

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte det är multi som gäller :)

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? Ja att jag tar detta på fullaste alvar och kommer inte att lalla utan kommer att försöka ta rpn till en högre nivå inom whitelistade jobb :) Mvh/ Oliwerr

BIG +REP BÄSTA ANSÖKAN JAG NÅNSIN SÄTT!!! Han förtjänar lätt dubbelarbetare!!
toyota-supra-jz-tuning-turbo-1011.jpg

+rep bra rpare kan hantera det!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka