Accepterad oliwer.20 | Ban Överklagan [william.9]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oliwer.20

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151064082/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? .oliwer69x

Vem var det som bannade dig? william.1

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2024-12-13 15_21_57.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag lallade och mild rdm för någon sparka av mig från min motocykel och då tog han det och sen sparka av han men jag fick inget clip

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va vid Marjas och han tog min motorcykel och sparka av mig och sa att han bara skulle testa och så gjorde han det och så vill jag ha tillbaka den men han lyssnar inte så jag sparka av han då och så försökte han sparka av mig igen och sen körde jag iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej men en Staff innan sa att jag fick en muntlig varning i Staff samtal och sen fick jag ban ändå så jag tyckte den var lite felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja 2 gånger för 1 år sen ena gången buggade jag igenom en dörr andra gången så gjodre jag en olämplig emot

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ta kontakt med Staffs och inte gjort fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka