Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198814125332/
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer
Vad är ditt discord namn? Wazäääää #2511
Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2007
Berätta om din karaktär. jag har nyss kommit hit så har riktigt inte en peronlighet än men jag gillar bara att tjäna pengar så att jag klarar mig sen så hjälpar jag bara folk och gillar att ha roligt utan någons bekostnad
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är en bra och förståndig person som vill fixa ett jobb där jag jobbar med mycket människor
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är en bra och rejäl sörver med många invånare
Hur hittade du Unive? tipsad av många vänner som är med här
Vad har du för mål med ditt rollspel? att se till att alla har roligt och får hjälpa med att komma in i samhället
Vad har du som mål att uppnå på Unive? chef på något jobb
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte för tillfället
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer
Vad är ditt discord namn? Wazäääää #2511
Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2007
Berätta om din karaktär. jag har nyss kommit hit så har riktigt inte en peronlighet än men jag gillar bara att tjäna pengar så att jag klarar mig sen så hjälpar jag bara folk och gillar att ha roligt utan någons bekostnad
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är en bra och förståndig person som vill fixa ett jobb där jag jobbar med mycket människor
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är en bra och rejäl sörver med många invånare
Hur hittade du Unive? tipsad av många vänner som är med här
Vad har du för mål med ditt rollspel? att se till att alla har roligt och får hjälpa med att komma in i samhället
Vad har du som mål att uppnå på Unive? chef på något jobb
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte för tillfället