Nekad Olivyier | Medlem ansökning (Ludvig)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olivyier

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Olivyier#2366

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Min karatär är helt och hållet från min hjärna. Min karatär heter Oliver Yier och är 23 år gammal och född 2000-10-04. Min karatär är en allmänt skön grabb. Han är dessutom rolig glad och lite glöms vilket kan vara roligt i vissa scernaion. Lite backrund story: Oliver Yier föddes och växte upp med sin mor och morbror. Bosses fader dog när Oliver var mycket ung, anledningen till Oliver faders död är oklar men de har alltid trott att hans fader varigt offer i en gängskjutning. Därför blev Olivers morbord Daniel Craig som hans pappa. Danil Craig har lärt Oliver mycket om bilar samt motorcycklar och de har alltid haft en projekt bil. Eftersom Oliver hållt på så mycket med bilar så är han mycke interessead av de nu ochså och vill försöka få ett jobb inom bilar men annars bara ha bilar att köra runt i med vänner som han träffar i staden. Han ivll även pimpa sina bilar till att bli mycket snygga och känd i standen för att ha mycket coola och snygga bilar som andr ainte har. Oliver vill även ta reda på sanningen om vad som hände med hans fader och möjligtvis få sin revange.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga stunder och Bra scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska kunna vinna tror jag?

Hur hittade du Unive? Kollade på svenska servar och såg denna med högst spelare

Nekad, utveckla på vad du kan bidra med och näst sista frågan. Försök igen om 24H!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka