Accepterad olivver | Medlem ansökning [maximi87]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olivver

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas

Vad är ditt discord namn? zxbeam

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 1992

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Isak adolfson 1990

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Dum, stark

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer från ett litet land långt bort. Han har alltid varit nyfiken och äventyrlig, ochm att utforska utönfr världea drömt on sin lilla by. Hon har sparat pengar i flera år för att ta sig an det stora äventyret och äntligen få uppleva allt som världen har att erbjuda. Hans framtidsplaner inkluderar att resa till olika länder, lära sig nya språk och kulturer, och möta nya människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En karaktär som min kan bidra med mycket till en RP-server. Först och främst, han är nyfiken och äventyrlig, vilket leder till att han gärna tar sig an nya utmaningar och skapar spännande situationer för de andra karaktärerna på servern. Han är också mycket lojal och kommer alltid att försöka skydda och hjälpa sina vänner om de hamnar i svåra situationer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man som RP-aktör måste ta sig an rollen som en motståndare och agera enligt deras intressen och mål i spelet. Detta kan innebära att man måste ta svåra beslut, tänka på foten och förhandla och/eller ljuga för att förhindra att den andra sidan får sin vilja igenom.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig bryttit någon regel eftersom jag gillar spelet och vill inte förstöra det för mig eller någon annan

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RPM, FRP, NLR-frp menas fail roleplay det är som huvud regeln till alla sorts regel.- Rpm, menas med random deatmatch vilket menas att man inte får död någon utan någon anledning, NLR, new life rule menas att man inte få gå tillbaka till en sen om man dör,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka