Accepterad olivver | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

olivver

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/zxbeam/ ------eller-- https://steamcommunity.com/profiles/76561199230432130/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f1a7e3a

Vad är din discord tagg? zxbeamz

Vem var det som bannade dig? jag blev automatiskt bannad av servers stog det, inga namn. anticheats eller något sånt stog det

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-09-13 165233.pngScreenshot 2025-09-13 171645.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? tror att dom gjorde ett helt misstag, så tyvärr har jag ingen anning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag joina precis, spawna på min arbetsplats/securitas, gick i tjänst och tog min bil sedan körde jag runt ett tag tills min bil försvan?. jag kolald runt och frågade i radion om någon kunde hämta mig tills jag blev dissconnectad där de stog att jag blivit bannad. jag blev så arg för att jag tar det så seriöst och skulle ha en intervju hos polisen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban, servern sa att jag hade cheats vilket jag aldrig använt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig blivit bannad förr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget alls för jag bara körde runt tills min bil försvan och jag blev bannad för ingen anleding.

Har du lärt dig någonting efter din ban? tyvärr har jag inte lärt mig något av min ban på grund av att jag blev bannad för cheats som jag inte hade.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår helt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka